بی احترامی پایتخت نشین ها و لزوم همدلی فوتبال بوشهر/قائدی برمی گردد؟

شناسه خبر: 11096
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1397

علی وزیری مدیران استقلال تهران را به بازگرداندن مهدی قائدی تهدید کرده است. او از طلب یکصد میلیون تومانی ایرانجوان می گوید که باید یکسال قبل پرداخت می شد اما نشده.در فوتبال بی پول بوشهر این مبلغ می تواند کمک قابل توجهی به ایرانجوان کند.

ماجرا به روزی بر می گردد که توفیقی معاون باشگاه استقلال به بوشهر آمد تا زمینه انتقال مهدی قائدی به استقلال را فراهم کند.
آن روز بر سر حق انتقال دویست میلیون تومانی توافق شد.یکصد میلیون نقدا به ایرانجوان دادند و قرار بود یکصد میلیون بقیه را قبل از شروع لیگ هفدهم بپردازند. ضمانت اجرای این توافق نامه هم این بود که در صورت عدم تسویه حساب در موعد مقرر، قائدی باید به ایرانجوان برگردد و صد میلیون اولیه هم بابت خسارت به نفع باشگاه بوشهری ضبط شود.

این پول هیچگاه پرداخت نشد و ایرانجوان هم دچار تغییرات مالکیتی گردید. کسی در باشگاه این توافق نامه را ندید. وزیری حالا تهدید می کند اما خودش هم می داند بدون در اهتیار داشتن توافق نامه کاری از پیش نمی برد. قبلا گفته می شد مدیران سابق ایرانجوان در مکاتبه با استقلال اعلام کرده اند این مبلغ باید بابت تسویه وامی که برای ایرانحوان گرفته شده به بانک پرداخت گردد و نباید در اختیار مدیران جدید قرار گیرد.
اکنون که پایتخت نشین ها از اختلافات درونی ایرانجوان سو استفاده کرده و مبادرت به پرداخت نمی نمایند کاش با وساطت یک مسئول استانی این توافق نامه به ارکان قضایی فدراسیون تحویل می شد تا حق فوتبال بوشهر ضایع نشود.
شایان ذکر است استقلالی ها بعداً متوجه شدند که می توانستند بدون پرداخت ریالی قائدی را استقلالی کنند زیرا قرارداد او آماتور بوده و برای جدایی مشکلی نداشت.شاید همین باعث شده تا تصور کنند اشتباه کرده اند و حالا از پرداخت پول سر باز بزنند. اشتباهی که خوشبختانه به نفع فوتبال بوشهر بوده و قابل برگشت هم نیست.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.