اسدی رییس هیات فوتبال جم:همه عوامل اجرایی ما برای اولین میزبانی در لیگ هجدهم آماده هستند

شناسه خبر: 11129
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1397

محمد اسدی رییس هیات فوتبال شهرستان جم گفت:با یک همدلی دسته جمعی برای دومین سال پیاپی آماده میزبانی در لیگ برتر فوتبال ایران هستیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب ادامه داد:با پایان لیگ هفدهم کار ما برای لیگ هجدهم و میزبانی تیمهای مختلف کشور آغاز شد و امیدوار هستم امسال با بهبود شرایط سخت افزاری و برطرف شدن مشکلات شهرستان جم و استان بوشهر میزبان شایسته ای برای تیمهای لیگ برتری باشند.

 

رییس هیات فوتبال شهرستان جم تصریح کرد:مطمئنا از تجربیات سال گذشته درسهای زیادی گرفته ایم که امسال از انها استفاده لازم را خواهیم داشت هر چند که سال گذشته با وجود اولین سال لیگ برتری شدنمان یکی از بهترین تیمهای لیگ برتری به لحاظ میزبانی بودیم.

 

اسدی گفت:شهر جم و مردمان این دیار با گذشته ای تاریخی و لبریز از مهمان نوازی فصل گذشته با حداقل امکانات اما بر گرفته از مکتب انسانیت میزبانان خوبی هم برای تیم خودمان و هم حریفان بودیم تا جاییکه هر تیمی به جم سفر کرد از مهربانی و محبت این مردم حرف زد .صحبتهای امیر قلعنه نوعی سرمربی وقت ذوب آهن و دیگر مربیان نامی لیگ گواهی بر ادعای ماست.

 

اسدی خاطرنشان کرد:کلیه عوامل اجرایی هیات فوتبال شهر جم آمادگی کامل دارند تا روز پنج شنبه برای دیدار پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان کار اصلی خود را آغاز کنند.پارس جنوبی جم به عنوان نماد استان و دلخوشی مردم شهرستان می تواند باعث شادابی اهالی منطقه شود و در این شرایط وظیفه ماست نهایت همکاری را با باشگاه لیگ برتری استان داشته باشیم .

 

رییس هیات فوتبال جم در خاتمه گفت:مردم ما بی نظیر هستند و بسیار امیدواریم در بازی های خانگی ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم مانند گذشته از اعتبار فوتبال استان و شهر جم  دفاع کنیم.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.