گزارش روز/ همچنان رو به سراب می روند،امید این همه جوان را نا امید نکنید!بازیکن تاریخ مصرف گذشته غیر بومی چه دردی از فوتبال بوشهر را دوا میکند؟!

شناسه خبر: 1117
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1396

همین چند وقت پیش بود که در همین پایگاه خبری متذکر شدیم بازیکنانی را وارد فوتبال استان کنید که یک سر و گردن از بازیکنان بومی بالاتر باشند اما گویا در این خانه همچنان روی یک پاشنه میچرخد و قرار است این سیر نزولی فقط نشانی یک سراب را به دوستان نشان دهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که بازیکنان بوشهری گل سر سبد فوتبال ایران هستند و تیمهای مختلف و بزرگ لیگ برتری روی کاکل آنها میچرخند اما در استان خودمان قدر شناس این بازیکنان مستعد نیستند!

زیاد قرار نیست به مغزی فشار آورده شود تا به مخاطره افتاده شود،راه دور نروید،علی دشتی را یادتان هست،کسی او را حساب نکرد تا برای رسیدن به آرزوهایش راهی خارج از استان شودو حالا یکی از بهترین بال راست های فوتبال ماست،حسین پورامینی،دانیال ماهینی،مهدی طارمی،سلمان بحرانی و خیلی های دیگر را چطور؟ همه اهالی منصف فوتبال اصل ماجرا را میدانند اما گویا برخی از مدیران و مربیان ما قرار نیست تجربیات گذشته را سرلوحه کار خود قرار دهند!

 

این همه تیمهای پایه در استان فعالیت میکنند که مربیان زحمتکش و گمنام آنها بدون هیچ چشمداشتی سالانه بازیکنانی جوان و جویای نامی را معرفی میکنند،رضا دهقان شاهین شهرداری فصل قبل را مگر نمیشناسید؟ او محصول زحمات مربیان پایه باشگاه شاهین بود که حالا در فولاد خوزستان کنار ایمان مبعلی با اعتماد به نفس بازی میکند…اما گویا این خانه همچنان دوست دارد ویران باشد! بازیکنان جوان و بومی کی و کجا باید دیده شوند خدا داند؟

 

حاضریم بازیکن درجه چندم که تیمش فصل گذشته سقوط کرده و تعداد بازیهایش به تعداد انگشتان یک دست نمیرسد را بیاوریم اما جوان بومی باید با حسرت فقط دور زمین بدود! آقای دلال با خیالی آسوده بازیکنی را به فوتبال بوشهر قالب میکند که نتوانسته یک تیم درجه یک لیگ دویی را برای بازیکنش اوکی کند اما او را با سلام صلوات می آوریم تا دل جوان بوشهری به درد آید.

تعارف نداریم اینجا “حق الناس “حتی نتیجه را هم از شما میگیرد،باور ندارید به گذشته نه چندان دور رجوع کنید!

 

فرقی ندارد تیمتان در لیگ دو باشد یا لیگ یک و حتی لیگ برتر،حق این بچه ها را بخورید خدایی همین نزدیکی هاست.باز هم مثال میخواهید،همین لیگ برتر امسال را نگاه کنید ،بهترینهای پارس جم را با چشم باز نگاه کنید{منظورمان همانهایی هستند که چشم دیدن پیشرفت جوانان بومی استان را ندارند}علی دشتی را ببینید،حسین پورامینی را هم داشته باشید و البته ابراهیم صالحی دیگر نیازی به تعریف ندارد که گفته می شود چشم دستیاران کیروش را هم گرفته،این مثلث برای پارس جنوبی جم نعمتی است اما اینجا مثال همان ضرب المثل معروف است که می گوید:

 

آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم، یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم

 

این ماجرا را ادامه خواهیم داد….یا علی


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.