این گلر جسور،دغدغه شیرین و چالش جدید تارتار!

شناسه خبر: 11224
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397

دروازه بان ۲۳ ساله پارس جنوبی به واسطه مصدومیت رحمان احمدی در بازی با فولاد فیکس شد اما به قدری خوب کار کرد که حتی با بازگشت گلر شماره یک نماینده جم هم تارتار نتواند به دروازه بانش دست بزند.

احمد گوهری مقابل فولاد علاوه بر چند توپ خوب یک پنالتی زیبا را هم از بیت سعید گرفت تا مقابل نفت مسجدسلیمان هم فیکس باشد. او در این بازی نیز خوش درخشید و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. گوهری علاوه بر دو سیو عالی و دریافت چند توپ خوب دیگر توانست اوج هنرنمایی اش را روی گل دوم پارس جنوبی به نمایش گذاشت. جایی که در شروع مجدد کنار دروازه برای ابراهیم صالحی موقعیت گل ساخت. ضربه بلند گوهری با اشتباه دروازه بان نفت مسجدسلیمان به صالحی رسید و او گل دوم را به ثمر رساند تا گوهری اولین دروازه بانی باشد که در لیگ هجدهم پاس گل می دهد. مجموعه این اتفاقات او را برترین دروازه بان هفته دوم لیگ برتر کرد.

 

 

این گلر جسور و جوان حالا دغدغه جدید و شیرین تارتار است که در ادامه راه لیگ برتر فکر او را مشغول کرده،گوهر جوان در این دو بازی خوب کار کرده و از طرفی رحمان احمدی با تجربه نیز به مرز آمادگی رسیده و باید دید سرمربی پارس جنوبی جم با این دغدغه شیرین و البته چالش جدید چگونه کنار خواهد آمد!

 

 

عکس:مرتضی خضری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.