به جا مانده از یک امتیاز شیرین جمی ها از قائم شهر:برگردانی که گل شد، معرفت ابراهیم،پاداشی که بازی نکرد !

شناسه خبر: 11430
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1397

پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر یک امتیاز با ارزش را گرفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مهدی تارتار سرمربی جمی ها در این بازی به ترکیب دفاعی و دروازه اش دست نزد تا آنها هم جواب اعتماد او را با یک بازی خوب بدهند.

 

فرشید پاداش که در بازی قبلی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در قائم شهر فرصت بازی پیدا نکرد و جای وی میر بزرگی در ارنج اصلی قرار گرفت!

 

نبرد حسین پورامینی و آبشک در میانه میدان جذاب دنبال شد،شماره ۱۱ پارس جنوبی جم آرام آرام همان هافبک خلاق و دونده باب میل تارتار می شود که نظم خط هافبک را باید مدیون وی دانست.

 

 

محمد نوری باز هم مانند بازی های گذشته از نیمه دوم به میدان آمد که عملکرد خوبی را داشت،تارتار به خوبی میداند سن و سال بالای نوری برای همان دقیقه ۶۰ به بعد بکار می آید!

 

از میر جوان بعید بود در آن ضربه کرنر خطای بی موردی انجام دهد و یک پنالتی به قائم شهری ها هدیه بدهد!

 

در صحنه گلزنی صالحی که همچنان یکی از بهترینهای لیگ هم محسوب می شود،برگردان پورامینی هم بی تاثیر نبود! توپ برگشتی از برگردان حسین را ابراهیم به گل تساوی تبدیل کرد و سپس به آغوش میرجوان رفت تا همچنان نشان دهد یک بازیکن اخلاق گرا و با معرفت است .صالحی گلزنی به مازندرانی ها را خوب یاد گرفته!

 

سیف الهی برای گلزنی در این بازی بی قراری میکرد که موفق به گلزنی نشد.او چند خطای فنی خوب گرفت که ضربات کاشته او و دیگر بازیکنان به جایی نرسید!

 

مجتبی لطفی اکثر زمان بازی را با سری بانداژ شده بازی کرد و یکی از روزهای خوب خودش را به نمایش گذاشت.

 

تصویر:مهدی مهران نژاد

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.