بگویچ سرمربی گل گهر سیرجان:از کسب تساوی در بوشهر رضایت دارم

شناسه خبر: 11496
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1397

وینگو بگوویچ شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش با شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: نخستین بازی فصل و نرسیدن تیم به شرایط ایده آل از یک سو و اشتباه های تیم داوری از سوی دیگر باعث شد تا ۲ تیم نتوانند به نتیجه دلخواه برسند.
وی بیان کرد: تیم داوری در حالی در یکی از صحنه ها از دادن کارت زرد دوم به بازیکنان شاهین خودداری کرد در صورت تحقق این امر و اخراج بازیکن حریف روند بازی عوض می شد.
بگوویچ ادامه داد: شرایط نامساعد جوی نیز روی روند بازی گل گهر تاثیر گذاشت و آنها نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی افزود: در مجموع از کسب یک امتیاز برابر تیم خوب شاهین رضایت دارم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نتیجه مناسب تری کسب کنیم.
بگوویچ گفت: تیم گل گهر و شهر سیرجان از تمام ظرفیت ها برای لیگ برتری شدن برخوردار است و در این راستا تمام تلاش خود را برای صعود به کار می گیریم.
وی عنوان کرد: در ۲ سال پیش نیز این تیم تنها یک امتیاز تا رسیدن به لیگ برتر کم آورد و انتظار داریم این ناکامی در سال جاری جبران و به لیگ برتر راه پیدا کنیم.
سرمربی تیم گل گهر در ارتباط با تیم شاهین نیز گفت: این تیم با جذب چند بازیکن شایسته از جمله امیر حسین موسی زاده و محمد محبی تیم قدرتمندی تشکیل داده و می تواند در این فصل حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

منبع:ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.