تارتار سرمربی پارس جنوبی جم:به فکر بچه های ما باشند،هنوز پولی نگرفته ایم!هدف ما استفاده از فضای پشت مدافعان استقلال بود

شناسه خبر: 11667
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397

مهدی تارتار بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:بردن استقلال بعد از آمدن شفر کار هر تیمی نیست. ما می‌دانستیم کار سختی داریم و با توجه به نتیجه خوب هفته قبل این تیم با روحیه مضاعف به مصاف ما آمدند.

* این برد را به همه زرد پوشان جم تقدیم می‌کنم

وی افزود: در نیمه اول کار استقلال را بازیکنانم تمام کردند و اگر از ضد حملات استفاده می‌کردیم اصلا در نیمه دوم آنها فشاری وارد نمی‌کردند. می‌توانستیم به گل دوم برسیم و خیالمان راحت شود. هواداران جم به ما لطف دارند و این برد را به همه زرد پوشان جم تقدیم می‌کنم چون آنها نمی‌گذارند هیچ حریفی در این ورزشگاه از استرس خارج شود.

* امیدوارم مسئولان استان بیشتر به فکر بازیکنان ما باشند

وی تاکید کرد: وقتی تیم ما عقب بازی کرد کناره‌ها را خوب بستیم البته من باید از همه بازیکنان کناری تیمم تشکر کنم چون آنها اصلا اجازه ندادند بازیکنان استقلال سانتر کنند. نمی‌توانم اسمی از تک تک بازیکنانم تشکر کنم چون همه آنها خوب بودند.
تارتار ادامه داد: امیدوارم مسئولان استان بیشتر به فکر بازیکنان ما باشند چون بچه‌های تیم از نظر مالی نیاز به حمایت دارند.

* هدف ما استفاده از فضای پشت مدافعان استقلال بود

سرمربی پارس جنوبی تأکید کرد: هواداران در پیروزی ما خیلی سهیم هستند. آنها که پای گیرنده‌هایشان بازی را می‌دیدند در این پیروزی سهیم هستند و من این برد را به مردم استان تقدیم می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که کار ما طبق برنامه پیش رفت و هدف ما این بود که در نیمه اول به گل برسیم و از فضای پشت مدافعان استقلال استفاده کنیم و گلهای بعدی را بزنیم، اگر یکی از مهاجمان ما در یک صحنه دقت می‌کرد، ما این همه فشار تحمل نمی‌کردیم.

* خوش‌شانس بودیم که از استقلال گل نخوردیم

تارتار تأکید کرد: استقلال تیم منضبطی بود و ما یک مقدار خوش‌شانس بودیم که گل نخوردیم، نتیجه یک بر صفر نتیجه خطرناکی است ولی انصافا بچه‌های ما با برنامه کار کردند. به جز ضربات ایستگاهی در طول بازی بازیکنان فرصت سانتر کردن را به استقلال ندادند.

* از چالش حضور در بالای جدول خوشمان آمده است

به گزارش فارس، سرمربی پارس جنوبی در خصوص هدفگذاری این تیم گفت: ما بودجه محدودی داریم  دوست داریم نماینده استان در لیگ برتر بماند، ولی ظاهرا از چالش در بالای جدول خوشمان آمده است. اصلاً نمی‌توانیم با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، سایپا و حتی پیکان از نظر بودجه و هدفگذاری رقابت کنیم. برخی از بازیکنان ما لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند و وقتی تیم در بالای جدول باشد آنها هم انتظار دارند. امسال کمی باتجربه بازیکن گرفتیم تا به ما کمک کنند.

* استقلال برای قهرمانی در سه جام بسته شده ولی یک نیمه به زمین ما هم نیامد

وی با اشاره به ثبات، مدیریت و کادر فنی در پارس جنوبی گفت:‌اگر ما موفق هستیم و بهتر می‌شویم، به خاطر ثبات است، هر ساله یک تعداد از بازیکنان ما به تیم‌های دیگر می‌روند و این نشان می‌دهد ما تیم منسجمی داریم، ولی نباید در باد این برد بخوابیم و فقط ۲۴ ساعت شیرینی آن را حس می‌کنیم، تیم‌های مقابل ما خیلی تلاش می‌کنند، ولی شخصیت ما هم شکل گرفته و شما دیدید استقلال در نیمه اول اصلا در زمین ما نیامد، با وجود آنکه این تیم برای قهرمانی در سه جام بسته شده است.

*بنگر بازیکن خوبی است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: ما در هر پست دو بازیکن داریم؛ یکی باتجربه و دیگری جوان، چون گاهی به انگیزه نیاز داریم و بازیکن جوان را وارد میدان می‌کنیم و گاهی هم نیازمند تجربه هستیم و از بازیکنان باتجربه‌تر استفاده می‌کنیم.
تارتار درمورد جذب برخی بازیکنان با سن‌های نسبتاً بالا از جمله بنگر، گفت: نیاز بود که در این پست بازیکن بگیریم. بنگر از نظر بدنی آماده است و شرایط خوبی دارد. ما مجبور بودیم بازیکن بگیریم، ضمن اینکه بازیکن دیگری هم بیرون نبود. به نظرم بنگر بازیکن خوبی است و می‌تواند در ادامه راه بسیار به ما کمک کند.

* زرگر به خوبی توانست بازی را تمام کند
وی در خصوص شرایط داوری این مسابقه اظهار داشت: زرگر داور باتجربه‌ای است و به نظرم نوع قضاوت وی تاثیری در نتیجه مسابقه نداشت. او در لحظاتی بازی را مدیریت کرد که نشان دهنده تجربه بالای او بود. زرگر به خوبی توانست بازی را تمام کند.

* امروز خان بزرگی را به سلامت رد کردیم
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درمورد اینکه قرعه سختی نصیب تیمش شده است، تصریح کرد: قرعه سخت می‌تواند خوب هم باشد. قطعاً استقلال در نیم فصل دوم دیگر چنین شرایطی نخواهد داشت و ما این فرصت را داریم تا وقتی که هنوز تیم آنها سر و شکل کاملی نگرفته به آنها ضربه بزنیم. در نیم فصل دوم استقلال به جمع مدعیان اضافه می‌شود و در کورس قهرمانی رقابت می‌کند و آن زمان به سختی می‌توان به این تیم ضربه زد. این قرعه‌های سخت برای ما می‌تواند لطف خدا باشد. به هر حال همانطور که امروز خان بزرگی را به سلامت رد کردیم ان شالله در ادامه راه هم خان‌های بعدی را با دعای مردم و تلاش بازیکنان به سلامت پشت سر خواهیم گذاشت.

*گاهی نیاز است خوب دفاع کنیم
تارتار درمورد نحوه بازی تیمش مقابل استقلال گفت: ما از جلو توانستیم به خوبی دفاع کنیم و در کناره‌ها زمین اجازه سانتر به بازیکنان حریف ندادیم. امروز به خوبی کناره‌های استقلال را کنترل کردیم. بازیکنان به خوبی با تفکرات من آشنا هستند. محمد ستاری به تازگی به جمع مدافعان ما اضافه شده و سایر بازیکنان به خوبی می‌دانند که من از آنها چه می‌خواهم. گاهی نیاز است خوب دفاع کنیم و امروز این کار را به خوبی انجام دادیم.

*در تیم ما رقابت خوبی بین بازیکنان وجود دارد
وی ادامه داد: برای نیمه اول و دوم برنامه داشتیم. در نیمه اول می‌خواستیم به گل برسیم و به همین دلیل بازیکنان فانتزی خود را در کناره‌ها قرار دادیم تا بتوانند سانتر کنند. در نیمه دوم هم به خوبی از سرعت  استفاده کردیم. در تیم ما رقابت خوبی بین بازیکنان وجود دارد و بازیکنان می‌دانند که اگر روزی خوب نباشند قطعاً بازیکنان ذخیره جای آنها را خواهند گرفت.

* مردم در کسب نتایج سهیم هستند
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص نقد برخی رسانه‌ها و کمک آنها به پیشرفت تیم عنوان کرد: من در اولین نشست خبری خود از همه رسانه‌ها تشکر کردم. خیلی‌ها در این مدت به ما کمک کردند. به هر حال زحماتی کشیده می‌شود و به نظر من حتی مردم هم در کسب چنین نتایجی سهیم هستند. رسانه‌ها نقش پررنگی دارند و باید به خوبی از آنها استفاده کرد.

* بازیکنان ما هنوز پولی دریافت نکرده اند
تارتار درمورد اینکه گفته می‌شود پارس جنوبی بازیکنان خوبی را پرورش می‌دهد و در عقد قرارداد با آنها ضعیف عمل می‌کند، تصریح کرد: این چوبی است که ما مربیان در باشگاه‌ها می‌خوریم. هدفگذاری را مدیریت تعیین می‌کند. به هر حال مشکلاتی وجود دارد و شرایط به گونه‌ای است که ما از فردای تیم خود خبر نداریم. یادتان بیاید چه بلایی سر نفت تهران آمد، ما هم یک تیم نفتی هستیم. ما سرمایه زیادی داریم و باید مسئولان فکری به حال آنها بکنند و قدر آنها را بدانند. بازیکنان هنوز هیچ پولی دریافت نکرده‌اند و این در حالی است که خیلی از تیم‌های پایین جدول درصدی از قراردادهای خود را گرفته‌اند. شخصیت فوتبال بوشهر و جم بالا رفته و به نظرم حیف است که کسی به ان اهمیت نمی‌دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.