محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری:دو هفته است گلهای سالم ما را مردود اعلام میکنند،نمی خواهند من باز هم یک تیم دیگر صعود کنم!

شناسه خبر: 11772
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری پس از پایان بازی تیمش مقابل بادران که با نتیجه تساوی ۱بر۱ خاتمه یافت از نحوه قضاوت داور بازی انتقاد کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر فکری ابتدا گفت:نمیدانم در مورد بحث فنی حرف بزنم یا در مورد داوری ! دو بازی است که دو گل سالم ما را مردود اعلام میکنند.فکر من به جای دیگری رفته و گویا نمی خواهند ادمهای سالم در فوتبال باشند.با این نحوه قضاوتها تفکر من به جاهایی رفته که نمی خواهند امسال محمود فکری باز هم صعود کند! سال گذشته محمود فکری از همان ابتدا صدر جدول را گرفته و صعود کرده اما اکنون احساس میکنم این بار میخواهند از همان ابتدا من را زمین بزنند! آدمهای سالم نباید در فوتبال باشند و گویا این روند ادامه دارد!

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:فوتبال ما آدمهای سالم را نمی خواهد.هفته گذشته گل سالم ما را رد کردند،این بازی باید گلر بادران را اخراج میکردند اما کوچکترین برخورد بازیکن تیم ما اخراج دارد! این ماجرای برق رفتن هم دیگر نوبرش بود! ۲۰ دقیقه بازی از جریان افتاده ، بازیکنان تا آمدند گرم شوند برق می رفت که برایم جای تعجب داشت.اطراف برق بود اما استادیوم برق نبود! انگار ما اسرائیلی هستیم که اینگونه برخورد میکنند ،فعلا که با عراقی ها داداشیم و با انها مشکلی نداریم!

 

فکری تصریح کرد:از نظر فنی بازی خوبی بود،موقعیتهای زیادی روی دروازه ها ایجاد شد.با همه اتفاقات عجیب بازی می توانستیم بازی را ببریم اما اینگونه نشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.