وزیری در واکنش به کناره گیری ایرانجوان از جام حذفی:در کمیته تعیین وضعیت پرونده داریم که اگر حل نشود نمی توانیم قرارداد ثبت کنیم،در همین شهر یک بازیکن میگیرند به اندازه چند بازیکن پول میدهند اما ما تنها هستیم!

شناسه خبر: 11852
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1397

علی وزیری مدیر عامل باشگاه ایرانجوان دلایل کناره گیری تیمش از رقابتهای جام حذفی را بدهی های گذشته باشگاه اعلام کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی که با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش گفتگو می کرد با اعلام این مطلب تصریح کرد:متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در کمیته تعیین وضعیت داشتیم نتوانستیم در جام حذفی شرکت کنیم.از ۴ سال پیش بدهی هایی داریم که حالا برایمان دردسر ساز  شده و مانده ایم برای امسال به فکر تامین هزینه باشیم یا بدهی های گذشته را پرداخت کنیم.

 

وزیری افزود:اگر شورای شهر یا هر نهادی می خواهد کمکی کن تا همین هفته باشد وگرنه ما در ثبت قراردادها هم مشکل خواهیم هر چند هیات فوتبال قول پیگیری داده است که همچنان منتظریم. در همین شهر با یک بازیکن قرارداد بسته اند که ما با همان پول می توانیم چند بازیکن جذب کنیم!

 

مدیر عامل ایرانجوان گفت:خرمزی قهر نکرده و مشکل شخصی داشت .ایشان از بدنه باشگاست و عضو هیات مدیره هم می باشند.دلمشغولی هایی داشته که باید رفع شود و امیدوارم در این شرایط به ما کمک کنند.انتظار دارم شما رادیو مسئولان را روی خط بیاورید که قولهایی را که دادند به سرانجام بدهند.اعضای شورا به ما قولهایی دادند که هنوز عملی نشده !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.