تارتار سرمربی پارس جنوبی جم:قبل از اینکه گل بخوریم همه چیز خوب پیش می رفت،مشکلات مالی روی تیم تاثیرگذار است!کیفیت زمین بسیار بد بود

شناسه خبر: 11856
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1397

مهدی تارتار در نشست خبری پایان دیدار پارس جنوبی جم برابر سایپا گفت: تا قبل از اینکه سایپا به ما گل بزند همه چیز خوب پیش می‌رفت. در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و میتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم که این اتفاق نیفتاد. یک نیمه از زمین مسابقه اوضاع بسیار بدی داشت و این موضوع روی کیفیت بازی تاثیر فراوانی داشت.

 

او ادامه داد: بازیکنان ما بعد از پیروزی هفته قبل با برتری روانی نسبت به سایپایی ها که بازی خود را باخته بودند پا به میدان گذاشتند و همین برتری باعث شد تا ما نبض بازی را در دست بگیریم. اما در نهایت نتوانیم از آن استفاده کنیم و نتیجه بازی را به حریف واگذار کردیم. بازیکنان سایپا پس از گل روحیه خود را باز یافتند و توانستند به خوبی عمل کنند.

تارتار درباره وضعیت تیم پارس جنوبی گفت: چیزی که بسیار بد است اوضاع مالی تیم است که هنوز بهبود نیافته است. من از مسئولان شهر و استانی میخواهم که به میدان بیایند و نسبت به بهبود اوضاع تیم اقدام کنند. به هرحال مشکل مالی روی تیم تاثیر گذار است و در صورتی که حل نشود اوضاع ما از این بدتر هم خواهد شد.

 

او ادامه داد: تیم ما یکی از تیم هاییست که سرویس دهی خوبی دارد و مشکل ما الان در پیش پرداخت هاست، بازیکنان هر هفته به من مراجعه می کنند و به دنبال این موضوع هستند و بسیار روی آنها تاثیر گذار است.

 

تارتار در پایان گفت: شرمنده تمام هواداران خود شدیم. آنها کیلومترها راه آمدند تا به تشویق بپردازند و به خوبی این کار را کردند اما ما در نهایت نتوانستیم به آنها برد هدیه بدهیم. از همه آنها سپاسگزارم ‌و شرمنده آنها هستم. امیدوارم روند حمایت های خود را از تیم قطع نکنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.