خبر روز:بازی شاهین شهرداری مقابل شهرداری تبریز یک روز به تعویق خواهد افتاد یا ۳بر۰ خواهد شد؟

شناسه خبر: 11883
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1397

برگزاری بازی تیمهای شاهین شهرداری و شهرداری تبریز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر قرار بود دیدار دو در هفته سوم لیگ دسته اول یکشنبه شب در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شود اما تیم تبریزی که با شایعه انحلال چند روز گذشته را سپری کرد و گویا قرار است  ظهر امروز تبریز را به مقصد عسلویه و سپس بوشهر ترک کنند .

 

باشگاه تبریزی در حال رایزنی است تا بازی را یک روز عقب انداخته و خود را به بوشهر برسانند که تا لحظه مخابره این خبر هنوز شاهین شهرداری موافقت خود را با این موضوع اعلام نکرده است! مذاکرات و رفت و آمدهای تبریزی ها در فدراسیون به این نتیجه ختم شده که سازمان لیگ قرار است در این مورد تصمیم گیری کند.

 

آنچه مشخص است ،باشگاه شهرداری تبریز از مدتها قبل میدانست که این بازی را در بوشهر برگزار خواهد کرد .باید دید باشگاه شاهین شهرداری می تواند حرف خود را به کرسی بنشاند و فدراسیون را مجاب کند که این بازی امشب برگزار گردد یا بازی با تعویق یک روزه دوشنبه آغاز می شود.

 

اگر تیم تبریزی ساعت ۱ ظهر یکشنبه تبریز را به سمت عسلویه ترک کند و سپس راهی بوشهر شود عملا موقع بازی به ورزشگاه خواهد رسید که بعید است شرایط مطلوبی برای بازی داشته باشند یا شاید اولین برد شاهین شهرداری در فصل جدید لیگ یک با یک نتیجه عدم حضور حریف که همان ۳بر۰ است ثبت شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.