واکنش رضاییان به برخی انتقادها:برخی دنبال بهانه هستند تا عملکرد تیمهای پایه‌ ما را زیر سوال ببرند،فوتبال ایران حال و روز خوشی ندارد،تیم ما راحت به هر حریفی باج نمیدهد

شناسه خبر: 11911
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1397

بهرام رضاییان در گفت و گویی با رادیو بوشهر درباره مسائل مختلف پیرامون باشگاه پارس جنوبی توضیحاتی را ارائه کرد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:
بدهی به بازیکنان و مربیان ما را آزار می‌دهد.

بحث مالی دامن‌گیر همه تیم‌ها شده است. طبیعتا بازیکن قرارداد دارد و باید حقوقش پرداخت شود، اما متاسفانه در فوتبال ما مشکلات مالی وجود دارد. اینکه پول به موقع نمی‌آید، اسپانسر نیست، ‌اسپانسر بدعهدی می‌کند و مشکلات اینچنینی به وجود آمده است. ما پیگیر هستیم، خوشبختانه بازیکنانی که از پارسال داشتیم را تسویه حساب کردیم اما متاسفانه با کادرفنی و آقای تارتار تسویه حساب نشده است. این موضوعی است که مارا آزار می دهد و به دنبال این هستیم تا اسرع وقت این کار را انجام دهیم.

ما هیچ‌وقت بد قول نبودیم

بازیکنان ما الان هفته پنجم را طی کردند و خیلی از تیم‌های دیگر پرداختی‌هایشان انجام شده و خیلی‌ها انجام نشده است. ما در چند سال گذشته هیچ‌وقت بدقول نبودیم و عهدی که بازیکنان داشتیم را از عهده‌اش برمی‌آمدیم.  بازیکنانی از ما هستند که چند سال پیش طلب  دارند. توقع از ما این است که سر عهدمان باشیم و مثل قبل پرداختی انجام دهیم. با این حال شرایط سختی است و امیدوارم بتوانیم طی روزهای آینده به بازیکنان و کادرفنی پرداختی داشته باشیم.

ما وظیفه‌ای نداریم برای تیم‌های میهمان هتل بگیریم

همه در جریان هستند تیم میزبان در لیگ برتر هیچ تعهدی در قبال تیم میهمان ندارد. اگر اینطور باشد وقتی ما هم به شهرهای دیگر می‌رویم باید بگوییم فلان هتل را برایمان تدارک ببینید. در شهر جم یک مهمانسرای کشتیرانی وجود دارد  وتعهدی در قبال کارکنان شان دارند. تیم ها باید تلاش کنند تا این مهمانسرا را بگیرند. برای سپاهان ما برای اینکه میزبانی خوبی داشته باشیم، رایزنی کردیم تا سپاهانی‌ها در جم اسکان یابند.

بعضی می‌خواهند بگویند جم میزبان خوبی نیست

استقلالی‌ها در عسلویه هتل خوب و باکیفیتی داشتند. ما هم سعی کردیم ایاب و ذهاب با تشریفات و بدون مشکل باشد. متاسفانه اما بعضی دوست دارند دست پیش را بگیرند و بگویند ما میزبان خوبی نیستیم. ما در خیلی از شهرها شرایط خاصی نمی‌بینیم، اما این مسائل دیگر عادی شده است. ما زیبایی فوتبال را رها کردیم و به حاشیه چسبیدیم. امیدواریم این رویه تغییر کند.

تارتار هنوز بازیکن جدیدی معرفی نکرده است

در تعطیلی لیگ برتر انشاالله مشکلات ما حل شود. ما تا ۱۵ شهریور برای نقل و انتقالات وقت داریم اما آقای تارتار بازیکن خاصی را معرفی نکرده است.

تیم ما راحت به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

تیم ما آماده است و خوشبختانه اردوی پیش فصل خوبی داشتیم و بدنسازی خوبی داشتیم. من مطمئنم بازیکنان ما با همه وجود وارد زمین می‌شوند. ما مقابل سایپا اصلا حق مان باخت نبود. بسیار بهتر از سایپا بازی کردیم. با وجود زمین بی کیفیت سایپا بچه ها تلاش کردند. تیم ما به راحتی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم و امیدوارم یکسال دیگر هم در کنار هم باشیم.

کار در فوتبال ساحلی سخت است

لیگ فوتبال ساحلی خیلی زود شروع شد و بچه‌های ما اگرچه اولین بازی فصل را واگذار کردند اما خوب نتیجه گرفتند. دیگر فوتبال ساحلی فراگیر شده و مدعیان یکی، دو تیم نیستند. بازی‌های سختی داریم و بچه‌ها باید حواس‌شان باشد تا فاصله امتیازی حفظ شود. ما تلاش می‌کنیم ششمین قهرمانی را به دست بیاوریم.

طبیعی است مشکلات مالی به تیم‌های پایه هم برسد

باشگاه وقتی از شرایط دولتی خارج شد، تیم‌های پایه هم مشکلات را دارند. همه تیم‌های ما منابع مالی کافی را در اختیار ندارند. سرهنگ معماری که از او ممنونم به دنبال این هستند که آکادمی باشگاه را ثبت کنند. ما در شهرستان جم از بدو ورود به فوتبال تیم‌های پایه و مدارس فوتبال خود را راه‌اندازی کردیم.

برخی دنبال بهانه هستند تا عملکرد پایه‌ها را زیر سوال ببرند

من با قشری صحبت می‌کنم که همه فوتبالی هستند. در استان خوزستان تیم فولاد وجود دارد، یک نفر از باشگاه فولاد را مصاحبه کنید یا ببینید آیا آکادمی فولاد فقط از خوزستان است یا نخبه وملی‌پوش جذب می‌کند. باشگاه باید عناصری بیاورد که چند سال بعد به تیم بزرگسالان کمک کنند.  تیم نوجوانان و جوانان کاملا ما الان از شهرستان جم هستند. تیم امیدهای ما نیز ۲۰ درصدش از بچه‌های جم هستند. امیدهای ما باید رشد کند و خوشخبتانه آنهایی که باید در جریان کارها هستند. متاسفانه اما تعداد خاصی دنبال بهانه هستند. شما تحقیق کنید و ببینید چند نفر از تیم‌های پایه ما به ایرانجوان و شاهینرفتند. ما الان گلرمان را دادیم تا در لیگ یک تجربه کسب کند و برگردد. هرکسی می‌تواند هر اظهارنظری انجام دهد و برای ما هم محترم است. با این حال ما کاری که فکر می‌کنیم به نفع فوتبال استان بوشهر و شهرستان جم است، انجام می‌دهیم.

مهندس یوسفی هم برود، از پارس جنوبی حمایت می‌شود

مهندس یوسفی از نیروهای خدوم ملت هستند و ما امیدواریم مراحل ترقی را طی کنند. با این حال ایشان قرار نیست تا ابد در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی بمانند. او از مدیران دلسوز و علاقه‌مند به تیم فوتبال پارس جنوبی است اما نمی‌توانیم بگوییم آقای یوسفی برود، تیم هم می‌رود. امیدواریم هر بزرگوار دیگری که می‌آید حمایت کند. قطعا هرکس بیاید حمایت می‌کند.

فوتبال حال و روز خوشی ندارد

از همه بزرگوارانی که اول فصل حمایت کردند، تشکر می‌کنم. اما مشکلات وجود دارد. شما ببیندید مجلس قانونی را مصوب کرده که به ضرر فوتبال است. فوتبال حال و روز خوشی ندارد. فوتبال نه درآمد دارد و نه چیز دیگری. اسپانسر نیست، حق پخش نیست، تبلیغات محیطی وجود ندارد و فوتبال رها شده است. الان شما استقلال و پرسپولیس را ببینید؛ بازیکنان این تیم ها طلب هایشان را می‌بخشند تا در بازی‌های آسیایی به مشکل نخورند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.