در ایرانجوان چه خبر است؟ از اعتراض برخی هواداران و دیدار با مدیر کل ورزش جوانان تا غیبت سرمربی تیم به همان دلایل قبلی در تمرین یکشنبه شب!

شناسه خبر: 11980
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397

ایرانجوان  تیم پر طرفدار بوشهری که فصل گذشته به شکل کابوس واری به لیگ دسته دوم سقوط کرد و بدهی های سنگینی از سالهای گذشته تا کنون را یدک میکشد باز هم شاهد حوادث عجیب و غریبی شده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که ایرانجوان  ۷ روز دیگر باید مقابل داماش گیلان به میدان برود تا لیگ دسته دوم را آغاز کند اما مشکلات مالی و حواشی عجیب این تیم را رها نمیکند!امروز برخی هواداران این تیم راهی اداره ورزش و جوانان بوشهر شدند تا با بهروزیان فر دیداری داشته باشند و حتی شنیده شده اعتراضاتی نسبت به نحوه مدیریت باشگاه هم مطرح شده است.چهره شاخص این دیدار  حسین وردیانی بازیکن و مدیر عامل سابق باشگاه بوده که تصاویر وی در این جلسه دیده شده است.

 

برخی منابع خبری می گویند عبدالرحیم خرمزی سرمربی فصل جدید ایرانجوان که از وعده های انجام نشده باز هم شاکی است  و حتی در تمرین یکشنبه شب هم شرکت نکرده است و احتمال کناره گیری وی وجود دارد چرا که او خواهان نقدینگی اندکی برای بازیکنان تیم در ابتدای کار شده اما اتفاق خاص رخ نداده!

 

از سویی دیگر یک  بیانیه از طرف علی وزیری مدیر عامل باشگاه ایرانجوان منتشر شده که مخاطب اصلی  حسین وردیانی پیشکسوت و مدیر عامل سابق ایرانجوان می باشد . وزیری در این بیانیه از بهروزیان فرد خواسته اکنون که آقای حسین وردیانی در جلسه امروز ادعا داشته توانایی اداره ایرانجوان را دارد و من نتوانسته ام مدیریت خوبی داشته باشم،خواهشمندم به ایشان اعلام کنید بنده آماده تحویل مدیریت به ایشان هستم و در صورت جرات و شهامت کار صبح فردا ساعت ۱۱ من در دفتر مدیر کل ورزش استان حضور پیدا خواهم کرد و ایشان هم حضور داشته باشند!

 

ایرانجوان در شرایطی لیگ دسته دوم را آغاز خواهد کرد که چند پرونده در کمیته تعیین وضعیت دارد و بدهی های انباشته اوضاع را وخیم تر کرده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.