مدافع محبوب سکوهای شاهین از فوتبال خداحافظی میکند؟! عبدالله جومونگ و روزهای سخت مصدومیت برای مدافع فولاد

شناسه خبر: 12061
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1397

مدافع تیم فولاد خوزستان با مصدومیتی سخت مواجه است و یک پزشک جراح به این بازیکن پیشنهاد داده که بهتر است فوتبال را کنار بگذارد.

به گزارش فوتبال بوشهر، عبدالله کرمی یکی‌ دو سالی است که از ناحیه مچ پا مصدوم است و معمولا با درد یا با ترزیق آمپول فوتبال بازی می‌کند. این بازیکن در دو بازی گذشته نتوانست تیمش را همراهی کند و این احتمال وجود دارد که کرمی تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

نکته اینجا است که پزشک جراح کرمی، به این بازیکن توصیه کرده که با این وضعیت بهتر است فوتبال را کنار بگذارد؛ البته کرمی اگر می‌خواهد همچنان بازی کند، باید مچ پایش را تحت عمل جراحی قرار دهد اما به او توصیه شده با این شرایط بهتر است فوتبال را کنار بگذارد. قرار است کرمی به زودی تصمیم نهایی را در مورد مصدومیتش بگیرد.

 

عبدالله کرمی در زمان حضور شاهین بوشهر در لیگ دسته اول با نظر نعیم سعداوی به بوشهر آمد و به یکی از محبوب ترین بازیکنان غیر بومی یک دهه اخیر فوتبال بوشهر تبدیل شد.وی که با تعصب مثال زدنی  لباس شاهین را بر تن میکرد و حتی تیفوسی های این تیم لقب “عبدالله جومونگ” را به او داده بودند در سالهای پایانی فوتبال خود  با پیراهن فولاد بازی کرده است.

کرمی که در گفتگو با دوستانش از بازگشت به شاهین و حتی خداحافظی با پیراهن این تیم از فوتبال ابراز علاقه کرده بود ،حالا در شرایط خاصی قرار دارد و شاید با رفع مصدومیتش بتواند بار دیگر فوتبال بازی کند.

 

باید منتظر ماند و دید ستاره محبوب سکوهای بوشهر که روزگاری با پیراهن شاهین در لیگ برتر جولان میداد و گلهای سرنوشت سازی به ثمر می رساند چه عاقبتی پیدا میکند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.