گزارش روز:ایرانجوان در تلاطم حواشی / خرمزی استفعا کرد یا استعفایش دادند یا همچنان سرمربی است؟!

شناسه خبر: 12069
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1397

با غیبت خرمزی در تمرینات دو شب اخیر ایرانجوان بوشهر ،احتمال کناره گیری وی از ایرانجوان قوت گرفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که جنگ مدیریت و مسائل حاشیه ای در ایرانجوان بالا گرفته و هر روز اخبار نا امید کننده ای از این تیم شنیده می شود به نظر می رسد برخی عوامل در باشگاه ایرانجوان برای برکناری عبدالرحیم خرمزی نیز برنامه ریزی کرده بودند تا او هم عطای کار را به لقایش ببخشد!

 

ایرانجوان که در دو ماه اخیر و با مساعدت اداره ورزش و جوانان استان توانسته بود در زمین چمن پایگاه هوایی بوشهر تمرینات خود را پیگیری کند اما از داشتن یک دست لباس تمرینی هم عاجز بودند. عدم یارگیری و جذب بازیکنانی مانند اسماعیل قروی ،غلام احمد شاهی که در لیست خرمزی بودند او را هر روز نا امیدتر کرد تا جاییکه در دو مرحله تمرینات را ترک کرد اما هیچ اتافق خاصی رخ نداد و انگار برخی از نیامدن سرمربی ایرانجوان خوشحال بودند!

 

برخی منابع خبری می گویند عده ای که به هر دلیلی موقعیت آنها به خطر افتاده بود دوست داشتند بازیکنان یا افراد مورد نظر خود را به تیم تزریق کنند اما پافشاری خرمزی مانع از کامیابی آنها شده و همین موضوع باعث گردید تا این دوستان برای نیمکت ایرانجوان گزینه های خود را معرفی کنند !

 

خرمزی بعد از اتفاقات سال پلی آف ایرانجوان همواره میان هواداران این تیم از مقبولیت خاصی برخوردار بوده که شاید همین مورد به مذاق برخی خوش نیامده باشد !

 

تیم بوشهری که سالهاست در آتش اختلافات داخلی خودش می سوزد و هر سال تنها از مسئولان استانی انتظار دارد ،۴ روز دیگر در بوشهر میزبان داماش است اما شرایط بحرانی عجیبی دارد تا این فکر به ذهن اهالی فوتبال خطور کند که در سقوط ایرانجوان بیش از بی مهری مسئولان استانی،عوامل داخلی باشگاه مقصر هستند.

باشگاه ریشه دار و سازنده بوشهری که روزگاری محل خروج ستاره های فوتبال ایران بود اکنون توانایی حضور در لیگ دو و پرداختن بدهی ۱۴۰ میلیون تومانی به کمیته تعیین وضعیت را ندارد اما تا دلتان بخواهد املاک میلیاردی دارد،سهامداری دارد که یک ریال هم خرج نمیکند و حالا بیش از گذشته خبرهای نا امید کننده از این تیم می شنویم!

 

در خاتمه این گزارش یادآور می شویم که زمزمه حضور افرادی مانند محمود آرامش ،مهرداد فرخنده پی،حسین خطیبی در ایرانجوان شنیده می شود و این در حالی است که خرمزی طی یک ماه گذشته بدون قرارداد ایرانجوان را تمرین داده بود و اکنون مشخص نیست او استعفا داده است یا مجبورش کردند استعفا بدهد و شاید گزینه سومی در راه باشد و خرمزی را باید همچنان سرمربی ایرانجوان دانست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.