آخرین خبرها از ایرانجوان:سرتلی زاده تیم را تمرین داد/ مهاجم بدشانسی که رباط زد/ باقری نیا به بوشهر می آید؟

شناسه خبر: 12089
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1397

ایرانجوان بوشهر چهارشنبه شب زیر نظر بهنام سرتلی زاده تمرین کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر باشگاه ایرانجوان که این روزها اخبار و حواشی عجیبی از آن به گوش می رسد ،چهارشنبه زیر نظر بهنام سرتلی زاده تمرین کرد.به نظر می رسد با رفتن خرمزی ،محمد میهن دوست نیز دیگر سر تمرینات حاضر نشود.این تمرین در حالی برگزار شد که ایرانجوانی ها بدون سرمربی دو بازیکن جدید جذب کردند و تصاویر محمد جواد ماهینی و عباس چاپی با پیراهن ایرانجوان و تمدید قرارداد این دو محصول تیمهای پایه همین باشگاه رسانه ای گردید.

 

از طرفی گفته می شود عقیل ربیعی مهاجم گلزن و اهل کنگان ایرانجوان با بدشانسی و مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده و حداقل ۶ ماه از فوتبال دور خواهد شد.ربیعی در سالهای اخیر با بی مهری عجیب تیمهای مختلف استان دیده نشد و هنگامی که توسط خرمزی به ایرانجوان پیوست با این بدشانسی مواجه گردید!

 

به نظر می رسد ایرانجوانی ها به دنبال یک مربی غیر بومی هستند تا هر چه سریعتر برای بازی روز یکشنبه سرمربی داشته باشند.مجید باقری نیا مربی خوزستانی که امسال به عنوان سرپرست باشگاه فولاد خوزستان روی نیمکت این تیم نشسته بود و سه شنبه شب از این سمت برکنار شد،جدی ترین گزینه نیمکت تیم بوشهری است.

باقری نیا۶۶ ساله سابقه هدایت تیمهای مختلف خوزستانی را در کارنامه دارد اما در سالهای اخیر موفقیت قابل توجهی کسب نکرده است!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.