اعتراضات شدید فکری در کنفراس خبری بعد از بازی به داوری:سال گذشته قهرمان شدم اینها سوختند و نمی خواهند آدمهای سلامت در فوتبال موفق شوند! چهار بازی است اشتباهات داوری فقط برای ماست

شناسه خبر: 12106
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1397

محمود فکری سرمربی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس خبری شرکت کرد و به شدت از وضعیت موجود فوتبال ایران و داوری های لیگ یک انتقاد کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر فکری ابتدا گفت:صحبت فنی ندارم و فقط باید از کثافتهای فوتبال باید عذر خواهی کنم که من سال گذشته قهرمان شدم و باعث ناراحتی آنها شدم.سلامت نباید در فوتبال باشد ،جای سالم کار کردن در انتهای جدول است.من سالم کار کردم و همه سوختند و حالا اسب خودشان را زین کره اند تا ما را زمین بزنند! داور وسط نگیرد داور کنار میگیرد یا بر عکس،جقدر من فکر کنم این اشتباهات داوری است!پنالتی صد در صد را به بازیکن من کارت زرد دوم می دهد و او را اخراج می کند! واقعا خنده دار است چرا این اشتباهات فقط برای من است؟ نیمه اول داور خطای پنالتی میگیرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد!

 

سرمربی شاهین که به شدت از داوری شاکی بود افزود: واقعا از این آدمها عذر خواهی میکنم که پارسال قهرمان شدم آنهم با فوتبال پاک،ما فقط شعار می دهیم که فوتبال پاک داریم ،اگر مملکت هم به اینجاها رسیده همین ماها باعث شدیم تا به این وضعیت دچار شود! متاسفم  برای این فوتبال که نمی شود با صداقت کار کرد. من در مورد مسائل فنی حرفی ندارم چرا که اشتباهات داوری در این ۴ بازی فقط به ضرر ما بوده است.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.