حاشیه نگاری بازی ایرانجوان و داماش:سعید درویشی کارت به کارت کرد تا لباس به ایرانجوان برسد

شناسه خبر: 12218
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397

ایرانجوان بوشهر در حالی به مصاف داماش گیلان رفت که این بازی حاشیه های عجیبی داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و تنها دقایقی قبل از آغاز بازی مشخص گردید ایرانجوان تیم ۷۰ ساله بوشهری لباسی برای بازی ندارد و سعید درویشی پیشکسوت و کاپیتان سابق ایرانجوان با پرداخت پولی در حدود ۵ میلیون تومان به فروشگاه لباس ،باعث شد تا از یک فاجعه ورزشی در فوتبال بوشهر جلوگیری شود!

 

ایرانجوان در این بازی سرپرستی روی نیمکت نداشت چرا که عطاالله وزیری برای صدور کارت بازیکنان در راهروهای فدراسیون مشغول رایزنی بود.میلاد میردخت و یوسف رستم امور اداری ایرانجوان را در این بازی انجام مییدادند.

 

ابتدای بازی استقبال تماشاگران کم بود اما هر چه از زمان بازی گذشت اهالی فوتبال به ورزشگاه آمدند و حدود ۱۰۰۰ نفر از این بازی دیدن کردند.

 

دلو درویشی هوادار متعصب ایرانجوان مانند همیشه در جایگاه قدیمی خود نشسته بود.

 

در دقایق ابتدایی بازی داور جوان و شیرازی مسابقه گل صحیح احسان اسدزادی را مردود اعلام کرد ،این داور جوان فصل گذشته در رقابتهای امیدهای کشوری قضاوت داشت!

 

بهنام سرتلی زاده بازیکن سابق ایرانجوان که سابقه هدایت تیمهای پایه ای این باشگاه را در کارنامه دارد ،روی نیمکت تیم بوشهری حضور داشت و در حقیقت سرمربی ایرانجوان برای اولین بازی لیگ دو، او بود.

 

عباس چاپی بازوبند کاپیتانی ایرانجوان را بر بازو بسته بود که بعد از خارج شدن از میدان بازوبند را به اسدزادی سپرد .

 

علی ملایی گلر جوانی که فصل گذشته درون دروازه تیم امید پارس جنوبی جم قرار داشت و این فصل به ایرانجوان امده یک روز خوب و بدون اشتباه را پشت سر گذاشت.

 

سرتلی زاده در این بازی اسدزادی و قدرتیان را به عنوان دو هافبک دفاعی تیمش قرار داده بود تا با استفاده از عنصر دوندگی آنها بتواند میانه میدان را از گیلانی ها بگیرد.

 

علی سبیلی مدافع بلند بالایی که گفته می شود اهل خشت و کنارتخته است در قلب دفاع کنار حسین محمدی بازی کرد که هر دو روز خوبی را پشت سر گذاشتند ،ضمن آنکه حسین غریبی مدافع فصل گذشته فولادد خوزستان و رضا حسن پور دو مدافع کناری ایرانجوان کم نفوذ کردند تا ایرانجوان یک روز خوب دفاعی را تجربه کند.

 

جاسم یاسر الهی دروازبان خوزستانی که در بوشهر چهره شد و لباس تیمهایی شاهین و ایرانجوان را هم بر تن کرد ،درون دروازه داماش قرار داشت.

 

ایرانجوان در بی پولی و نداشتن بازیکن با تجربه،باز هم به فکر بازیکنان جوانش افتاد که انها همه را رو سفید کردند.ابتدای بازی استارت سرعتی احمدی شماره ۲۹ ایرانجوان نوید ظهور یک بازیکن سرعتی دیگر را در فوتبال بوشهر داد.

 

پایان بازی و هنگامی که ایرانجوانی ها زمین را ترک میکردند ،توسط هواداران این تیم تشویق شدند ضمن آنکه سرتلی زاده هم مورد تمجید قرار گرفت.

 

محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهر و همراهانش نیمه دوم بازی را از نزدیک تماشا کردند.

 

امین مشایخ بازیکن بوشهری مس رفسنجان ،سجاد مشایخ کاپیتان فصل گذشته ایرانجوان،مهدی چاهکوتاه زاده بازیکن شاهین شهرداری و….بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.