محمد طارمی:این چه رفتاری است با مهدی می شود؟شب تا صبح نخوابیدم

شناسه خبر: 1224
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1396

در جریان بازی با سیاه جامگان برخی از طرفداران حاضر در ورزشگاه آزادی درست در لحظاتی که مهدی طارمی موقعیت های گلزنی را از دست می داد شروع به سردادن شعارهایی در راستای حمایت از گادوین منشا کردند که این اتفاقات به مذاق آقای گل پرسپولیس و سایر بازیکنان این تیم خوش نیامد و با موضع گیری آنها روبرو شد. در حالی که خود مهدی طارمی سکوت اختیار کرد و ترجیح داد حرفی نزند برادر این بازیکن محمد طارمی که در تیم ایران جوان بوشهر حضور دارد حرف هایی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

شب تا صبح خانواده ما خواب به چشم شان نیامد
بعد از بازی اشک ما را درآوردند! شب تا صبح خواب به چشم خانواده ما نیامد چرا؟ به این دلیل که می دیدیم یکسری از خدا بی خبر با برنامه ریزی به دنبال ضربه زدن به مهدی بودند، چرا؟چون او به کسی باج نمی دهد! مگر مادر من چه گناهی مرتکب شده که شب تا صبح باید اشک در چشمانش سرازیر باشد و ما با دیدن این صحنه دنیا روی سرمان خراب شود.

 

نه تنها مهدی بلکه اشک مادرم را در آوردند
راستش را بخواهید قرار نبود حرفی بزنیم چون ما خانواده ای اعتقادی و مذهبی داریم که همه چیز را به خود خداوند واگذار می کنیم اما وقتی می بینم بدون هیچ دلیل خاصی پشت سر برادرم شعار می دهند، اشک مادرم را در می آورند و آرامش را از خانواده طارمی می گیرند. دیگر نمی توانم سکوت کنم و حرفی نزنم. مطمئن باشید آه و ناله مادر ما پشت سر آنهایی است که با نامردی و ناجوانمردی این گونه با اعتبار یک خانواده و جوان بازی می کنند.

 

در هیچ کشوری با مرد سال فوتبال شان این رفتارها نمی شود
هیچ کجای دنیا با مرد سال فوتبال یک کشور، بازیکنی که از همه چیز خود گذشته تا باعث شادی فوتبالدوستان و طرفداران تیم باشگاهی خود شود این گونه رفتار نمی کنند و متاسفم که می بینم مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی در راستای حمایت از آقای گل و بهترین بازیکن خود انجام نمی دهد. باشگاه باید تکلیف یک سری بوقچی که برای خود دیکتاتوری به راه انداخته اند را روشن کند چون با مهدی طارمی شروع کردند و به بقیه هم می رسانند چون دنبال اهداف و منافع خود هستند.

 

روح منشا از این اتفاقات خبر ندارد
مهدی در تمام این سه سالی که به تهران آمده و افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را پیدا کرده تنها به عشق هواداران واقعی این باشگاه نه یک مشت بوقچی و … ستاره بی حرف و حدیث فوتبال ایران و نماینده شایسته پرسپولیس لقب گرفته است تا جایی که حالا شانس رسیدن به عنوان مرد سال آسیا را دارد اما چه شد که به یکباره همه این موارد فراموش می شود و برای لج و لجبازی و بازی با آبرو و اعتبار مهدی طارمی در شعارها پای تشویق بازیکن دیگری به میان می آید؟! بازیکنی که مطمئنم روحش از این اتفاقات خبر ندارد و تنها با نام او با اعتبار یکی دیگر بازی می شود چون هدف شان ضربه زدن به طارمی است که به آنها باج نمی دهد.

 

راجع به برادرم هر چه توانستند نوشتند
متاسفم برای برخی از رسانه ها که در این مدت هر چه دل شان خواست راجع به مهدی طارمی نوشتند. تا جایی که برادرم را می شناسم می دانم او همواره ارتباط خوبی با رسانه ها داشته اما برخی جاها لازم است که این ارتباط معقولانه و در راستای حرفه ای گری باشد ولی … بگذریم نمی خواهم حرفی بزنم که سوء برداشت شود و تنها می گویم باید در هرکاری صداقت و خلوص نیت در دستور کار باشد همین و بس.

 

مهدی نه پهلوان است نه ادعای پهلوانی دارد
مهدی طارمی پهلوان ایران نیست و ادعای پهلوانی هم ندارد چون در خانواده ای بزرگ شده و رشد کرده که به این ارزش ها پایبند است اما دنبال استفاده از رانت و نامش نیست. متاسفانه برخی ها نمی دانند رسم جوانمردی در ورزش ایران چیست و هر کار دل شان می خواهد انجام می دهند! شاید نباید این حرف ها را بزنم چون ممکن است باعث ناراحتی خود مهدی شود اما باور کنید او آن قدر کار خیر انجام می دهد که به خاطر دعاهای خیر پیرو این امور خیریه است که هر روز موفق تر از روز قبل نشان می دهد. نه مهدی طارمی آدمی نیست که این کارها را جار بزند و در بوق و کرنا کند درست مثل اخلاقی که دارد و به هر کسی باج نمی دهد.

 

تشکر ویژه از بزرگان پرسپولیس
یک تشکر ویژه از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس دارم درست مثل هواداران واقعی این باشگاه و نه آنها که برای رسیدن به منافع شخصی شان از همه چیز خود می گذرند! بزرگان و طرفدارانی که در این برهه پشت سر مهدی طارمی و عقایدش ایستادند چون او را می شناسند و می دانند که بچه پاک و بی ریایی است. آنهایی که مثل برخی عوامل یادشان نرفته که مهدی دو سال آقای گل لیگ شد و کمک کرد تا پرسپولیس دوباره به نام شماره یک در فوتبال ایران تبدیل و باعث افتخار طرفدارانش شود.

 

جوانمردی در فوتبال ایران رو به زوال است
این واقعیت تلخ را باید یک بار دیگر گوشزد کنم. واقعیتی که خیلی ها در این فوتبال آن را بیان کردند و هشدار دادند اما جدی گرفته نشد. بله، فرهنگ جوانمردی در فوتبال ایران رو به زوال است چون دیگر نه احترامی گذاشتند باقی بماند و نه مردانگی! چرا یک عده باید روی سکوها از جایگاهی که درست یا غلط نصیب شان شده برای رسیدن به منافع خود بهره ببرند و مثل آب خوردن اشک یک جوان و خانواده اش را دربیاورند؟ اگر این فرهنگ فوتبال و ورزش ایران است که باید فاتحه همه چیز را خواند.

 

پرسپولیس بزرگ می ماند اما با هواداران واقعی
بله متاسفانه دل مادرم را شکستند و خدا این اتفاقات را از نزدیک می بیند. پرسپولیس بزرگ است و بزرگ هم می ماند اما با هواداران واقعی اش نه یک مشت آدم سودجو که با یک هزار تومنی همه چیز خود را به حراج می گذارند و … حساب آنها از باشگاه پرسپولیس و طرفداران واقعی اش جدا است. طرفداران واقعی که باید آنها را بشناسند و هم سوی برنامه های ناجوانمردانه و دور از انصاف آنها روی سکوهای ورزشگاه نشوند. ای کاش باشگاه همین الان تا دیر نشده جلوی این عده را بگیرد تا پرسپولیس بیشتر از این ضربه نخورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.