دو کلام حرف حساب با مدیر عامل :کمک کنید ایرانجوان آرامش بگیرد!

شناسه خبر: 12418
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1397

دو هفته از رقابتهای لیگ دسته دوم گذشت و ایرانجوان بوشهر با یک تساوی و یک باخت لیگ را شروع کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر باشگاه ایرانجوان بوشهر در همین دو هفته حاشیه های عجیبی را پشت سر گذاشت و چه بسا این شرایط تحقیر امیز ادامه داشته باشد.رفتن خرمزی در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ و انتخاب یک سرمربی غیر بومی که هیچ کس نفهمید از کجا آمده و چرا رفت تا عدم صدور کارت بازیکنان و بدهی های انباشته باشگاه ایرانجوان از یک دهه گذشته تا کنون ،باعث شد تا همین بازیکنانان جوان و خوش آتیه بوشهری که از سراسر استان برای مطرح شدن راهی ایرانجوان شده اند با سردرگمی کار کنند.

 

جناب وزیری به خوبی میدانند که ایرانجوان سرمربی ندارد و بهنام سرتلی زاده جوان به عنوان یک مربی جوان بومی با همه وجود تلاش کرده تا تیم جمع و جور شود و این دو بازی حداقل در مستطیل سبز با آبرو خاتمه یابد اما باید پذیرفت حضور یک سرمربی رسمی روی نیمکت چقدر می تواند وضعیت تیم را بهتر نماید.

 

ایرانجوان تیمی با قدمت هفتاد ساله که اکثر اهالی فوتبال بر این موضوع واقف هستند ،اختلافات داخلی میان سهامداران و اعضای هیات مدیره دلیل اصلی این روزهای ایرانجوان است که شخص علی وزیری و حتی سرپرست تیم نیز این اتفاقات را تایید کرده اند.

 

خرمزی و میهن دوست که از ایرانجوان جدا شدند ،دل بازیکنان جوان هم خالی شد این را میشد در چهره تک تک بازیکنان بخصوص در اولین بازی لیگ مقابل داماش مشاهده کرد.هر چه باشد این کادر فنی نزدیک به یک ماه و اندی با بازیکنان کار کردند و امید داشتند با مربی کار کنند که به انها اعتقاد فنی و اخلاقی دارد اما مدیر عامل ایرانجوان در مصاحبه های رادیویی و تلوزیونی بارها عنوان کرد دلیل جدا شدن خرمزی مشکلات شخصی او بوده اما کیست که نداند خرمزی بنا به دلایل دیگری از جمله انجام نشدن وعده های پیش فصل عطای کار را به لقایش بخشید!

این در حالی است که خرمزی نامه استعفایش از هیات مدیره باشگاه هم امضا و تحویل آنها داده است.

 

 

 

کاش شخص مدیر مدیر و حتی بزرگان ایرانجوان برای یک بار هم که شده دور هم نشسته و با کدخدامنشی برای یکپارچه شدن این باشگاه قدیمی شهر تصمیمات درستی بگیرند. این بازیکنان ،مربی می خواهند که از آنها شناخت داشته باشد و بداند چه رفتاری با آنها می تواند محرک مثبت ایرانجوان باشد حال می خواهد عبدارحیم خرمزی باشد یا هر سرمربی شجاع بومی دیگر باشد .اگر بحث بر سر آوردن یک مربی صاحب کارنامه و موفق از خارج از استان باشد هیچ کس نه تنها مخالف نیست بلکه استقبال هم می شود اما اگر قرار باشد فقط هزینه هتل و خوابگاه بدهید و در آخر دست به دامان کمیته تعیین وضعیت شوید همان بهتر که مربیان بومی استان روی نیمکت ایرانجوان نشسته و با احترام به دیدگاه و تفکر انها برای موفقیت تیمتان تلاش کنید!

 

در پایان باید یادآور شد برخی اعتقاد دارند علی وزیری مدیر عامل ایرانجوان ایرانجوان از گذشته تا کنون هر بار که روی کار آمده علاقه اش را به سرمربیان غیر بومی کتمان نکرده است !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.