نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه:میزبان را به خوبی آنالیز کرده بودیم،فصل سختی در پیش داریم اما امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد!

شناسه خبر: 12598
تاریخ انتشار: 02 مهر 1397

نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه پس از برد شیرین تیمش مقابل نفت گاز گچساران گفته:حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و شکر خدا جواب داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر جعفری با بیان این مطلب به خبرنگار ما ادامه داد:یک برد خوب را بدست اوردیم و با روحیه راهی بابلسر خواهیم شد.در بازی مقابل نفت و گاز گچساران خیلی زود به گل رسیدیم اما بعد از گل میزبان بازی را در اختیار گرفت که  بچه های ما از جان مایه گذاشتند و به خوبی دفاع کردیم.خط هافبک حریف نقطه قوت انها بود ، در نیمه اول سعی کردیم بازی را اداره کنیم که شکر خدا دروازبان ما با مهار یک پنالتی باعث حفظ این نتیجه گردید.

 

سرمربی پرسپولیس گناوه افزود:در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شد و حتی سه موقعیت عالی تک به تک را به گل تبدیل نکردیم.انصافا تماشاگران میزبان در تمام مدت بازی به تشویق تیمشان پرداختند تا شرایط برای ما سخت تر هم شود.بعد از دریافت گل مساوی یک تعویض انجام دادیم که شکر خدا جواب داد و برفی گل سه امتیازی را وارد دروازه حریف کرد.

 

نادر جعفری پیرامون سه بازی اخیر تیمش در لیگ دو اینگونه توضیح داد:با هر تیمی بازی میکنیم یک تیم کامل هم روی نیمکت دارند و این نشان می دهد همه تیمها برای حضور در لیگ دو برنامه ریزی کرده اند. همین کار تیم ما را که پشتوانه دولتی ندارد خیلی سخت می کند اما امیدوارم در دومین بازی پیاپی خارج از خانه با دست پر به گناوه بازگردیم.

 

گفتنی است پرسپولیس گناوه در هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور باید در شهرستان بابلسر به میدان برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.