محمد نجفی خبر داد: انتخاب ۹ بازیکن استان بوشهر به تیم ملی زیر ۱۴ سال

شناسه خبر: 12736
تاریخ انتشار: 05 مهر 1397

به گزارش فوتبال بوشهر ، محمد نجفی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه آموزش بازیکنان مستعد پایه در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: استان بوشهر کودکان، نوجوانان و جوانان دارای استعداد بالقوه‌ای در حوزه فوتبال است به گونه‌ای که نام استان بوشهر با داشتن بازیکنان به نام و شایسته در رشته فوتبال در تاریخ فوتبال کشورمان ثبت است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه هیئت فوتبال این استان توجه ویژه‌ای به فوتبال پایه کرده گفت: فوتبال استان بوشهر مهد استعدادهای درخشانی است وبه فوتبال پایه توجه ویژه‌ای شده است.

محمد نجفی با بیان اینکه استان بوشهر به عنوان استان پیشرو در فوتبال پایه کشور است خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در حوزه‌های استعدادیابی و آموزش، استان بوشهر استان پیشرو در فوتبال پایه کشور معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از بدو مسئولیت توجه ویژه‌ای به فوتبال پایه در استان بوشهر شده است و این مهم از اولویت‌های این هیئت محسوب می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون تعدادی ۹ بازیکن فوتبال پایه استان بوشهر به تیم ملی نونهالان زیر ۱۴ سال قطب سه  کشور انتخاب شده تصریح کرد: امیر حسین اسلام‌پور، رضا بحرانی‌نژاد، امیررضا پاسالار، محمد مهدی زیراهی‌فرد، عرشیا شاهی، حسین دهقانی، امیر حسین مرادی، معین رضایی  و شاهین غلام‌زاده‌فرد ۹ بازیکن فوتبال پایه استان به تیم نونهالان زیر ۱۴ سال  کشور معرفی شده است.

وی از حضور این بازیکنان بوشهری در تیم ملی زیر ۱۴ سال قطب سه کشور خبرداد و بیان کرد: تمرینات تیم ملی زیر ۱۴ سال قطب سه کشور  این هفته در شهر شیراز مجموعه ورزشی سبوی عشق مرکز پیاده برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در پایان با بیان اینکه آینده فوتبال استان بوشهر با برنامه‌ریزی انجام شده درخشان است اظهار امیدواری کرد: استان بوشهر شاهد مهد استعداد در فوتبال پایه است واین بازیکنان خوش آتیه و خلاق در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.