تصاویر:درگیری در جم و اخراج ساکت!

شناسه خبر: 12819
تاریخ انتشار: 07 مهر 1397

 

هر قدر یحیی گل محمدی آرام و بی حاشیه تیمش را هدایت می کند، او دستیاری دارد که پتانسیل ایجاد جنجال در کنار زمین را دارا است. ساکت الهامی. این مربی که در گذشته سابقه فعالیت طولانی در فوتبال ایران دارد، معمولا کنار صمد مرفاوی در تیم های مختلف دیده می شد و در لیگ هجدهم کنار یحیی گل محمدی در پدیده مشهد حضور دارد.

در اواخر نیمه اول مسابقه دستیار یحیی گل محمدی در یک صحنه که مهدی تارتار به داور بابت قضاوتش اعتراض کرد، به انتقاد از سرمربی پارس جنوبی پرداخت که واکنش تارتار را به همراه داشت. این ماجرا ادامه داشت تا این که در اواخر نیمه دوم الهامی منشا یک درگیری عجیب بود.

در دقایقی که پارس جنوبی بعد از گل تساوی فشار زیادی روی دروازه پدیده می آورد تا بتواند گل دوم را وارد دروازه حریف کند، الهامی بعد از به بیرون رفتن اوت توپ را برداشت و وقتی روح الله سیف اللهی خواست سریع بازی را شروع کند توپ را نداد تا در زمان بازی تاخیر بیندازد. ادامه تلاش سیف اللهی برای گرفتن توپ از الهامی تنش زا شد؛ دستیار گل محمدی توپ را به عقب پرتاب کرد تا بازهم سیف اللهی به آن نرسد.

وحید کاظمی داور مسابقه که در نیمه اول یکبار به صورت جدی به الهامی تذکر داده بود، با دیدن این صحنه سریعا به لب خط آمد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد. به گفته حاضران روی نیمکت پارس جنوبی او بعد از اخراج به سیف اللهی و برخی دیگر نیمکت نشینان تیم میزبان بی احترامی کرده است.

الهامی هنگام خروج از زمین مسابقه با عصبانیت صحبت هایی را انجام داد و بعد از چند دقیقه کش و قوس سرانجام به روی سکوها رفت.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.