سوژه روز:این بار لیگ استان،گلزنی با تجربه هایی مانند رحمت،دود همچنان از کنده بلند می شود!

شناسه خبر: 12914
تاریخ انتشار: 09 مهر 1397

لیگ برتر بزرگسالان استان این فصل جذابیتهای خاص خود را دارد که می تواند در نوع خود منحصر به فرد هم باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که هفت هفته از این رقابتها گذشته و تیمهای مدعی کسب جام تقریبا مشخص شده اند ،علاوه بر حضور بازیکنان جوان و گمنام هم استانی که نوید ظهور بازیکنان جدید را می دهند با تجربه ها نیز خودی نشان می دهند.

 

حمید فرد بازیکن سابق تیمهای شاهین و ایرانجوان در سوپر لیگ استان بازی میکند و پا به پای جوانان می دود.او  امسال را در شاهین چغادک بازی میکند و این در حالی است که پسر بزرگش پوریا در تیم جوانان شاهین شهرداری به میدان می رود و اتفاقا بازیکن خوبیست.حمید فرد روزگاری در لیگ های یک و دو یکی از گلزنان بنام بود و حتی سابقه آقای گلی نیز در کارنامه دارد.

 

در تیم استقلال بنه گز هم یکی از بازیکنان سابق فوتبال بوشهر که همواره از وی به عنوان یک بال سرعتی یاد می شد تا کنون ۴ بار موفق به گلزنی شده که نشان میدهند همچنان دود از کنده بلند می شود! موسی رحمت همان پسر سرعتی یک دهه پیش که خیلی ها اعتقاد دارند به آنچه حقش بود نرسید اکنون در لیگ استان و در ۳۷ سالگی یکی از مدعیان آقای گلی است .

رحمت هم مانند حمید فرد پسر فوتبالیستی دارد که از وی به عنوان یکی از آینده های فوتبال بوشهر یاد می شود.پسر رحمت در تیم نونهالان شاهین شهرداری نقش یک هافبک طراح و خوش فکر را ایفا میکند.

 

شیوه زندگی این بازیکنان با تجربه و نوع نگاه آنها به فوتبال،  نشان میدهد با زندگی سالم می شود تا ۴۰ سالگی هم در میادین حاضر بود ،باعث شده تا لیگ بزرگسالان استان امسال چندین بازیکن با تجربه را در خود جای داده باشد.

 

علی مسیگر در سپاهان بوشهر ،امید اصلانی در سکان،رسول پور آزاد در پدیده و البته چند بازیکن با تجربه دیگر نیز در لیگ حضور دارند و باید دید در آینده پسران جوان همبازی پدران با سابقه خواهند شد یا خیر؟!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.