نوازی پس از استعفا :سر تمرین آب خوردن نداریم،مدیر عامل بیاید حرف بازیکنان را بشنود پول نخواستیم!نمی خواهم شخصیتم خورد شود و اینجا ماندن به صلاح نیست!

شناسه خبر: 12979
تاریخ انتشار: 09 مهر 1397

محمد نوازی سرمربی ایرانجوان پس از بازی تییمش مقابل سردار بوکان به شدت از وضعیت تیمداری این باشگاه انتقاد کرد و گفت من هم استعفا می دهم و دیگر ماندنم به صلاح نیست.

 

به گزارش فوتبال بوشهر نوازی در سالن کنفرانس خبری حاضر شد و اظهار داشت:من دیگر نیستم و امروز هم به خاطر بچه ها آمدم .بخاطر همین بدقولی ها روی نیمکت ننشستم و واقعا دلم برای این بچه ها می سوزد.اگر واقعا این شهر را دوست دارند،بچه ها را دوست دارند و در کل ایرانجوان را دوست دارند بیایند و به وضعیت انها رسیدگی کنند!

 

نوازی ادامه داد:این بچه ها چهار ماه است حقوق نگرفته اند،دریغ از یک ۵ ریالی حالا هزار تومانی بماند! با این وضعیت اقتصادی و گرانی مملکت مگر این بچه ها چقدر توانایی رفت و آمد مجانی دارند! خیلی از این ها کرایه ماشین ندارند و بندگان خدا از اطراف بوشهر به سختی می آیند! این مسائلل را می گویم تا مسئولان استان بدانند! آقای استاندار ،نماینده مجلس و شورای شهر بدانند در ایرانجوان چه خبر است! اصلا آقای مدیر عامل یک روز بیاید و با بچه ها حرف بزند که مشکل اینها چیست؟اصلا پولی ندهد حداقل یک سر به بازیکنان بزند کافیست!

 

سرمربی ایرانجوان تاکید کرد:بروید وضعیت خوابگاه را ببینید ،مثلا چهار عدد تخت گذاشته اند که بگویند خوابگاست،خوابگاه باید همه امکاناتش فراهم باشد تا بگویند خوابگاهی در کار است! ما هنوز آب خوردن سر زمین تمرین نداریم،یک آب معدنی ۱۰۰۰ هزار تومانی سر تمرین نیست! قرار بود این مشکلات را رفع کنند اما هیچ خبری نشد.من نمی توانم اینجا بماند که شخصیتم خورد شود ،شخصیت بازیکنان داغون شود که فقط فوتبال باشد!

 

نوازی افزود:اگر ادعایشان می شود سهامدارند دستشان را در جیب کنند و خرج تیم را بدهند.همان بلایی که بر سر شاهین بوشهر امد ،برای ایرانجوان هم تکرار می شود! می خواهند این تیم هم نابود شود باز بروند کلی هزینه کنند تا یک تیم زنده شود!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.