بوناچیچ سرمربی العربی:گفتم مراقب طارمی باشید، گوش نکردند

شناسه خبر: 13114
تاریخ انتشار: 14 مهر 1397

سرمربی کروات العربی در پایان جدال با الغرافه با عصبانیت دلیل شکست سنگین تیمش را نافرمانی شاگردانش به خصوص در ساختار تدافعی دانست و به انتقاد از مالکان باشگاه پرداخت.

لوکا بوناچیچ کاملا از شکست ۳-۰ مقابل الغرافه ناامید و عصبانی بود تا جایی که وقتی خبرنگاران قطری با او مصاحبه کردند این مربی از کوره در رفت و نسبت به بی اعتنایی سران باشگاه به خواسته های او برای خرید بازیکن جدید اعتراض کرد.

بوناچیچ گفت:« از مدت ها قبل درخواست اضافه کردن یک مدافع و یک گلزن را به باشگاه ارائه دادم چون تیمی اگر می خواهد در میان مدعیان جایی داشته باشد باید از بهترین بازیکنان در پست های مختلف بهره ببرد، نکته ای که من از آن در بسیاری از پست های کلیدی محروم هستم و سران باشگاه نیز اهمیتی به خواسته های من نمی دهند».

او ادامه داد:« من اصلا شکست ۳-۰ برابر الغرافه را نمی توانم هضم کنم چون قبل از بازی به همه بازیکنان به خصوص مدافعان گفته بودم که راه مهار مهاجمی مثل مهدی طارمی چگونه است اما چون این مدافعان افکار بلندپروازانه ای ندارند به هیچ کدام از توصیه های من گوش نکردند تا ستاره ایرانی زمینه شکست ما را فراهم کند».

سرمربی کروات در ادامه تصریح کرد:« الغرافه اصلا فوتبال بهتری از ما بازی نکرد و اگر به چنین بردی رسید روی خلاقیت ستاره هایش و بازی احمقانه ای بود که العربی با آن اشتباهات بچه گانه ها داشت. سه اشتباه کودکانه که من حتی در خواب هم آنها را نمی دیدم ما را از هدف مان یعنی کسب سه امتیاز دور کرد».

رسانه های دوحه با پوشش اعتراضات لوکابوناچیچ نسبت به عدم خرید بازیکن توسط باشگاه مدعی شدند تنور اختلافات این مربی کروات و سران العربی هر روز داغ تر می شود و با این روند بعید به نظر می رسد همکاری آنها دوام زیادی داشته باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.