تارتار پس از حذف خانگی تیمش :مسئولیت این باخت با من ! باز هم از داوری لطمه خوردیم

شناسه خبر: 13123
تاریخ انتشار: 14 مهر 1397

 مهدی تارتار  پس از شکست  مقابل ماشین سازی در جام حذفی در خانه در نشست خبری گفت: بازی های حذفی با ریسک کمتری صورت می‌گیرد. نیمه اول به جز تک موقعیت ماشین سازی دیگر موقعیتی نداشت و بقیه بازی بیشتر در اختیار ما بود در نیمه دوم هم همین وضع بود. می‌دانستیم که ماشین سازی در ضد حملات خطرناک است. وقتی بازی به وقت های اضافه کشیده شد با یک اشتباه فردی حریف به گل رسید. خط دفاع و دروازه بان ماشین سازی روز خوبی را پشت سرگذاشتند. گفتم که نیمه نگاهی به قهرمانی داریم اما آنقدر پتانسیل نداریم که در هر دو جام خیلی خوب باشیم. شرمنده هواداران شدم. مسئولیت باخت برعهده خودم است. من مقصر بودم.

تارتار با اشاره به شرایط داوری گفت: مثل همیشه از داوری لطمه خوردیم کوپال ناظمی داور مسابقه با سیاست قضاوت کرد، دوست داشت بازی مساوی تمام شود. خطاهای بی‌موردی را به سود ماشین‌سازی می‌گرفت. هفته‌ها است از داوری لطمه می‌خوریم. باید فکر اساسی برای این قضیه شود. در بازی امشب هر توپی که خطرساز بود داور سوت می‌زدند و به سود ماشین‌سازی خطا اعلام می‌کرد. او دوست داشت بازی مساوی تمام شود.

وی در مورد اینکه چرا پارس جنوبی مسیح زاهدی و احمد موسوی را به خدمت نگرفت، اظهار داشت: آنها با تیم‌شان قرارداد داشتند و از نظر قانونی نمی‌توانستیم آنها را جذب کنیم و این دو بازیکن به تیم سابق‌شان برگشتند.

تارتار در مورد شرایط فنی مسابقه گفت: از نظر فنی برتر از ماشین‌سازی بودیم از چپ و راست روی دروازه حریف توپ ارسال می‌کردیم سبک بازی حریف این است آنها این نوع بازی را دوست دارند و چشم به ضدحمله دارند. در فصل گذشته نیز در هفته شانزدهم مقابل گسترش فولاد تبریز به مشکل خوردیم آن زمان هم این تیم با همین دروازه‌بانش که تیم را با وقت‌کشی عصبی می‌کند به مشکل خوردیم و من این فوتبال را نمی‌پسندم اینکه باوقت‌کشی بازی را از ریتم خارج  کنیم کار درستی نیست.خود ما هم کم دقت بودیم و با اشتباه فردی گل دوم حریف به ثمر رسید.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه اگر بازی به پنالتی می‌رفت ممکن بود برنده شوید، گفت: پنالتی مشخص نمی‌کند. هر دو تیم دروازه‌بان‌های خوبی داشتند و تیمی که تمرکز بیشتری داشت می‌توانست به پیروزی برسد نمی‌ توانم پیش‌بینی کنم و بگویم در ضربات پنالتی چه اتفاقی می‌افتاد ما شرمنده هواداران شدیم.

وی در مورد تعویض محمد نوری گفت: ما در دقیقه ۱۱۰ یک پنالتی‌زن وارد میدان کردیم و در طول هفته هم پنالتی تمرین کرده بودیم. محمد نوری به همین خاطر وارد زمین شد اما از شانس بد ما این اتفاق افتاد و گل خوردیم. بنگر از بازیکنان با تجربه است به هر حال زیبایی فوتبال به همین است.

وی در مورد اینکه چرا روح‌الله سیف‌اللهی را زودتر به میدان نیاوردید، اظهار داشت: شما در تمرین ما نیستید. روح‌‌الله سیف‌اللهی یک هفته است که مصدوم است و زمانی که به او نیاز داشتیم او را به میدان فرستادیم و اگر مصدوم نبود دوست داشتیم او را از اول بازی بدهیم.

 

منبع:فارس


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.