فکری به فکر صدر با فتح البرز

شناسه خبر: 13280
تاریخ انتشار: 18 مهر 1397

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ۹ امتیازی ، در هفته هفتم مقابل اکسین البرزی قرار می گیرد که با ۱۱ امتیاز  در رده چهارم جدول قرار گرفته است .

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در بازی قبل در حالی مقابل تیم شهرداری ماهشهر قرار گرفت که این تیم بدون امتیاز در انتهای جدول به سر می برد ، اما  تهدید به اخراج مهابادی سرمربی تیم شهرداری از سوی مسئولین ماهشهری ، شانس برد را از یاران فکری گرفت و با یک امتیاز به بوشهر بازگشتند .

با تمرینات منظمی  که تیم شاهین پس از بازی با شهرداری ماهشهر داشته است ، هواداران تیم منتظر یک برد شیرین تر از عسل هستند تا با توجه به نتایج به دست آمده توسط دیگر تیم های بالای جدول ، شاهین با شکست دادن تیم اکسین البرز خود را به پله سوم برساند و بالاتر از آلومنیوم اراک ، نگاهی هم  به صدر جدول بیاندازد و هلهله ی صعود از دل ساحل نشینان به گوش برسد و زن و مرد نقل مجلس شان شود شاهین بوشهر.

بازیکنان شاهین آگاه باشند که پیروزی در این بازی شش امتیازی و رسیدن به جایگاه سوم جدول ، شور و نشاط صعود را به وجود خواهند آورد و سکوها بیش از پیش پر خواهند شد و لذت بازی را دو چندان خواهد کرد .

محمود فکری جویباری هم آشناتر از هر زمان به فرهنگ بوشهر ، خوب می داند با مردم مهمان نواز  و قدرشناسی روبروست و خوب می داند با پشت سر گذاشتن البرز به مکان خوش آب و هوایی خواهد رسید و در این راه همراهی هوادار شاهینی را می خواهد نه تماشاگر شاهینی . با زتکرار می کنم هوادار شاهینی نه تماشاگر شاهینی .

و در پایان خطاب به محمود خان فکری و بازیکنان تیم شاهین ؛ بازی خوب تیم شاهین ، تماشاگر شاهینی را به هوادار شاهینی تبدیل خواهد کرد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.