فکری سرمربی شاهین شهرداری پس از برد مقابل اکسین البرز:بازی شش امتیازی را بردیم،همینکه گل نخوردیم یک خبر خوب است

شناسه خبر: 13297
تاریخ انتشار: 20 مهر 1397

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری گفت:از تک تک بچه ها تشکر میکنم که مقابل اکسین البرز مردانه و با غیرت جنگیدند و باید از آنها قدردانی کنم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی شاهین شهرداری در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل اکسین البرز حاضر شد و با بیان این مطلب ادامه داد:بازی خوبی بود و این برد تقدیم به بازیکنانم و هواداران که تا دقیقه نود ما را حمایت کردند.می توانستیم روی ضد حملات بهتر عمل کنیم و گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما  کم دقت بودیم ضمن آنکه از بازیکنان و مربی خوبی برخوردار بودند و حریف بسیار خوبی برای ما بودند.

 

فکری تصریح کرد:بازی سنگینی بود و حریف هم فشار زیادی را به ما وارد کرد اما ما جانانه از گل خود دفاع کردیم.این برد مبارک همه بوشهری ها باشد چرا که یک بازی سه امتیازی اما ۶ امتیازی را بردیم.هر چه زمان میگذرد بازیکنان ما شناخت بیشتری از هم پیدا میکنند و من امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

 

سرمربی شاهین شهرداری در مورد دو بازی خارج از خانه تیمش اینچنین توضیح داد:باید برای این دو بازی برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و مجموعه شهری و استانی بوشهر باید حمایت کنند تا بوشهری ها برای کسب دومین سهمیه لیگ برتری امیدوار تر از قبل جلو بروند.

 

فکری در مورد ضربه محکمی که به بطری آب زد گفت:{با خنده}آن شوت نگرفت اما در مجموع داور مسابقه اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشت و اینکه خدای نکرده با تیمی مهربان نباشد اینگونه نبود!

 

وی در خاتمه در مورد عدم گلزنی تیمش افزود:باید در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری باید کنیم،همین که گل زدیم و گلی را دریافت نکردیم اتفاق خوبی است .امیدوارم از دو بازی خارج از خانه آینده ۴ امتیاز بگیریم تا تیم کم کم در جدول سرو شکل خوبی بگیرد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.