حاشیه نگاری پیروزی شاهین شهرداری :فکری بطری آب را شوت کرد،هت تریک نام میلاد در ترکیب شاهین !

شناسه خبر: 13388
تاریخ انتشار: 20 مهر 1397

جدال تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و اکسین البرز با نتیجه ۱بر۰ به سود بوشهری ها خاتمه یافت تا شاگردان محمود فکری در این قصل برای اولین بار به جمع مدعیان بپیوندند.در حاشیه این دیدار اتفاقات جالبی رخ داد که از چشم خبرنگار ما دور نماند!

 

این بازی را مجتبی صالح احمدی برای رادیو و تلوزیون بوشهر به صورت زنده گزارش کرد،وی چند بار درگذشت بهرام شفیع صدای ماندگار گزارشگری دهه ۶۰ را تسلیت گفت.

 

برای اولین در این فصل میلاد شعبانلو بعد از رها شدن از بند مصدومیت در ترکیب اصلی شاهین شهرداری قرار گرفت و تا لحظه ای که در میدان بود نمایش بسیار خوبی را ارائه داد.

 

فکری سرمربی شاهین شهرداری باز هم با لباس ورزشی کنار زمین حضور داشت و تیمش را هدایت میکرد،محمود خان در این بازی جنب و جوش فراوانی داشت و حتی یکبار بر اثر عصبانیت زیاد به زیر بطری آب کوبید که ناگهان یکی از کفهایش نیز به اسمان پرتاب شد!

 

شاهین در این بازی هت تریک میلاد هم داشت که شاید بازیکنان حریف هم دچار سردرگمی شوند !

 

مرتضی اسدی و سید حسین حسینی دو مدافع سابق تراکتور سازی تبریز در لیگ برتر به عنوان دو مدافع مرکزی اکسین بازی میکردند که در صحنه گل صارمی و البته تو سر توپ شعبانلو هر دو بد جور از بازی خارج شدند که کمالوند حسینی را بین دو نیمه تعویض کرد!

 

ارسال کرنر بد حسن نجفی به شدت فکری را برآشفته کرد تا جاییکه مدافع راست شاهین خودش بارها عذرخواهی کرد تا اینکه روی یک ارسال زیبا برای صارمی یک پاس گل صادر کرد.

 

در چند صحنه که داور مسابقه نسبت به اعتراضات کادر فنی شاهین کنار خط آمد برخی تماشاگران روی صورت او نور لیزر انداختند که در نمایش تلوزیونی کاملا مشخص بود !

 

در این بازی بعد از مدتها بهروز نوروزی مدافع بلند بالای شاهین در لیست ۱۸ نفره حضور داشت.

 

محمد ابراهیمی بازیکن با تجربه و کازرونی اکسین البرز که از دقیقه ۶۰ هم تعویض شد در چند لحظه از بازی دچار چالشی با برخی تماشاگران شد!

 

کمالوند پس از پایان بازی قصد داشت خیلی سریع از زمین خارج شود که فکری او را صدا کرد و به وی خسته نباشید گفت،هر چند سرمربی سابق تراکتور سازی تبریز حاضر به مصاحبه به خبرنگاران نشد!

 

نیکخوی مدافع چپ شاهین شهرداری با وجود مصدومیت اما متعصب تا پایان بازی در زمین باقی ماند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.