در حاشیه جمعه سیاه فوتبال بوشهر/ اشک سید دوست داشتنی را درآوردند،پس معرفتتان کجا رفت؟!

شناسه خبر: 13573
تاریخ انتشار: 27 مهر 1397

در حاشیه دیدار تیمهای هم استانی شاهین بندر عامری و سپاهان خورموج اتفاقات تلخی رخ داد که دل سید علی صفوی تصویر بردار قدیمی و با سابقه صدا وسیمای مرکز بوشهر به درد آمد و اشک این سید دوست داشتنی سرازیر شد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر متاسفانه افرادی که هیچ ربطی با فوتبال ندارند و ورزشگاه را با جای دیگری اشتباه گرفته اند به این تصویر بردار که هیچ دخالتی در بازی و نتیجه اش نداشته  توهین کرده و الفاظی را بکار میبرند که در هیچ کتاب و فرهنگی وجود ندارد و تنها برای این افراد باید تاسف خورد.

 

سید علی صفوی را اهالی فوتبال استان در گوشه و کنار حتی زمینهای خاکی هم میشناسند که این انسان دوست داشتنی آزارش به مورچه هم نمیرسد ، افرادی که در ورزشگاه به سید اولاد پیغمبر توهین کردند هیچ جایگاهی در میان افراد عادی جامعه نداشته و ندارند باید در بیابان رها شوند تا شاید آرام بگیرند.

آه این سید نجیب و با معرفت دامن شما را خواهد گرفت و باید در این دنیا و آن دنیا پاسخگو باشید!شما یک جمعه سیاه را برای این مرد زحمتکش رقم زدید و آبروی فوتبال را بردید.

 

پرویز عبدی پور رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال استان درباره این ماجرای تلخ روی خط برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش آمد و با ابراز تاسف از حوادث بعد از بازی گفت:بازی به خوبی اداره و برگزار شد اما متاسفانه برخی تماشاگران حرکاتی را کردند که در شان فوتبال نیست. پرتاب یخ و توهین به این تصویر بردار زحمتکش صدا و سیما ما را هم ناراحت کرد که همین جا از طرف مجموعه هیات فوتبال از ایشان عذر خواهی میکنم،حتی سر یک هوادار هم شکست که همه این اتفاقات از طریق مراجع قانونی پیگیر خواهد شد.

 

و اما …..سید دوست داشتنی فوتبال استان که سالهاست در مستطیل سبز به اتفاق دیگر تصویر برداران مشغول کار و ضبط تصاویر  بوده است . آقا سید علی صفوی این فوتبال به تو افتخار میکند و “حساب مردم دوست داشتنی و مهمان نواز خورموج و بندر عامری” با یک عده انسان نما در این ماجرای تلخ جداست.

 

امیدواریم هیات فوتبال استان،حراست اداره ورزش و جوانان استان و البته نیروی انتظامی این چند تماشاگر نما را رها نکنند و از مسیر قانونی این مسئله را پیگیری کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.