اتفاق روز:رضا سلیمانی با یک پنالتی بازگشت!

شناسه خبر: 13709
تاریخ انتشار: 30 مهر 1397

رضا سلیمانی بازیکن محجوب و خوش اخلاق بوشهری برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن شاهین شهرداری دقایق کوتاهی را به میدان آمد که اتفاقا نتیجه هم داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سلیمانی که در ۵ دقیقه پایانی بازی تیمهای شاهین شهرداری و خونه به خونه برای اولین بار در این فصل به بازی فرا خوانده شد که در همان دقایق اندک موفق شد یک ضربه پنالتی برای شاهین شهرداری بگیرد تا به محمود فکری سرمربی تیمش اعلام کند می تواند به شاهین کمک کند.

 

گوش چپ تکنیکی و سرعتی فصل گذشته شاهین شهرداری که در اوسط فصل با آسیب دیدگی مواجه شد و ابتدای فصل آماده حضور در میادین گردید در چند هفته اخیر بیشتر سکونشین بود تا اینکه بالاخره در بازی مقابل حریف شمالی نامش در لیست ۱۸ نفره شاهینی ها قرار گرفت و از قضا در همان لحظاتی که به میدان آمد روی حرکت او شاهین یک ضربه پنالتی را بدست اورد.سلیمانی که وقتی وارد میدان شد بازوبند کاپیتانی را از غلامعلی تبار تحویل گرفت بعد از گرفتن پنالتی اینگونه شادمان دست هایش را به آسمان بالا برد.

هر چند این ضربه پنالتی به گل تبدیل نشد اما بازیکن بدون حاشیه ای مانند رضا سلیمانی ثابت کرد بدون مصاحبه و جار و جنجال و تنها با تمرین هم می تواند نظر مثبت سرمربی تیم را جلب کند تا او را بیشتر در ترکیبش استفاده کند!

 

فوتبال بوشهر مانند دیگر استانهای کشور باید یاد بگیرد اگر بازیکن خوبش مصدوم شد نباید او را فراموش کند و اتفاقا با تمدید قرارداد آنها اصول احترام در فوتبال را اجرا کند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.