پیش بازی امروز شاهین شهرداری-نود ارومیه/ امروز بیایید نجنگید،بازی کنید!

شناسه خبر: 13819
تاریخ انتشار: 06 آبان 1397

*امروز بیایید نجنگید ؛ بازی کنید*
غلامرضاحمدی

در هفته دهم لیگ آزادگان ، بازیکنان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مقابل تیم فوتبال نود ارومیه ای می ایستند که در سه بازی اول خود ، سیزده بار توپ را درون دروازه شان دیدند و همه بر این باور بودند که در این فصل از مسابقات ، این تیم گزینه سقوط و زنگ تفریح تیم ها خواهد بود . اما از هفته ی چهارم ، وضعیت این تیم تغییر بسیاری کرد و دروازه خود را بازی به بازی بسته نگه داشت و در ادامه توانست صاحب یک برد خانگی ، چهار تساوی گردد.
اگر به جدول دسته یک مسابقات نگاهی بیاندازیم به نکته جالبی می رسیم و آن اینکه ؛شاهین بیشترین تساوی را در کنار نام خود می بیند و نود ارومیه بعد از شاهین دومین تیم از حیث کسب نتیجه مساوی است .
نود ارومیه با سه گل زده ، صاحب ناتوان ترین خط حمله است و این موضوع می تواند فکری را مجاب کند تا تیم ش را با ترکیبی هجومی همراه با منطق ، وارد مستطیل سبز کند و یک برد دیگر به نتایج خود بیافزاید .
در کنار نقاط قوت ،نقطه تاریک فنی این روزهای شاهین نداشتن برنامه های متنوع و مختلف در خط حمله و هجوم است که این نقطه تاریک ، ایستادن در مقابل حمله های شاهین را برای حریفان راحت کرده و نیم نگاه شان به گشودن دروازه تیم بوشهری.
با اندکی تامل درمی یابیم در این چند بازی ، برنامه ی هجومی تیم شاهین از جناحین بوده است خصوصا جناح راست ، که فهم این مورد نمی تواند برای کادر فنی حریفان سخت و دشوار باشد و تا به امروز هم نبوده است .
امروز بهانه ای برای نبردن وجود ندارد و کادر فنی شاهین خوب می داند پیروزی در این میدان ، می تواند وضعیت تیم را هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مدیریتی بهبود ببخشد و عکس این موضوع هم شاید اتفاق بیفتد.
*انتظار می رود امروز محمود فکری سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بازیکنانش را نود دقیقه برای فوتبال بازی کردن در برابر تیم نود به زمین بفرستد؛ نه برای جنگیدن.*


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.