بیاتلو سرمربی نود ارومیه پس از شکست در بوشهر:به شرف داور درود میفرستم که قضاوت خوبی داشت!

شناسه خبر: 13898
تاریخ انتشار: 06 آبان 1397

این تیم با منابع اعتباری محدود بخش خصوصی فعالیت می‌کند که انتظار می‌رود مسئولان آذربایجان غربی از تیم نود ارومیه حمایت مالی کنند.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از تسنیم؛ وحید بیاتلو عصر امروز پس از شکست تیم نود ارومیه از تیم شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بازیکنان تیم نود راضی هستم اظهار داشت: اگر در نیمه نخست پنالتی تیم ارومیه به گل تبدیل می‌شد به تیم شاهین بوشهر فشار می‌آمد و  می‌توانستیم گل بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی تیم نود ارومیه، این تیم را جوان و با انگیزه دانست و تصریح کرد: در ادامه لیگ دسته اول تلاش می‌کنیم سهمیه تیم آذربایجان غربی را در رقابت‌های لیگ دسته اول حفظ کنیم.

وی، با اظهار رضایت از قضاوت بازی امروز افزود: به شرف داور بازی امروز درود می‌فرستم که قضاوت بی نقصی کرد.

بیاتلو با تاکید بر تکریم به داور مسابقات گفت:  داور به درستی بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر از بازی اخراج  کرد.

سرمربی تیم نود ارومیه با بیان اینکه بازیکنان تیم شاهین لیگ دسته دومی هستند خاطر نشان کرد: بازیکنان این تیم ظرفیت صعود به لیگ برتر ندارند و باید تیم شاهین بوشهر تقویت شود.

وی، با اشاره به اینکه در ادامه بازی‌های لیگ  دسته اول بازی‌ها آسان‌تر می‌شود تاکید کرد: در بازی‌های پیش‌رو در پی کسب نتایج خوب و امتیازات لازم هستیم.

بیاتلو، هواداران تیم نود ارومیه را بازیکن دوازدهم این تیم دانست و با قدردانی از آنها خاطر نشان کرد: در بازی خانگی بیش از ۸ هزار هوادار از تیم ارومیه حمایت می‌کند که امید می‌رود در ادامه لیگ، حمایت‌ها ادامه دهند.

سرمربی تیم نود ارومیه با اشاره به اینکه منابع مالی این تیم از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود تصریح کرد: منابع مالی تیم نود ارومیه محدود است و نیاز به حمایت مسئولان آذربایجان غربی برای حل مشکلات هستیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.