هفته یازدهم لیگ برتر/ سپیدرود رشت ۱ پارس جنوبی جم ۰ / شکست پارس مقابل شاگردان جادوگر زیر باران!

شناسه خبر: 14019
تاریخ انتشار: 11 آبان 1397

سپیدرود رشت ۱   پارس جنوبی جم ۰

هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، تاریخ: ۱۱/۸/۹۷، ساعت: ۱۵:۳۰
ورزشگاه: سردار جنگل رشت
داور: سعید رحیمی مقدم
کمک‌ها: رحیم شاهین، امیر مبشر و شاهو اصلانی
ناظر: یدالله جهانبازی

سپیدرود رشت:

وروش ملکی، میثم تهی‌دست، میلاد شیخ‌سلیمانی، میلاد قربان‌زاده، امین جوادی‌مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت‌کرامت، مهرداد بایرامی (۸۴: علیرضا نورمحمدی)، پویا نزهتی، محمد غلامی و امین منوچهری (۷۸: مهدی محمدیاری)
سرمربی: علی کریمی

پارس جنوبی جم:

رحمان احمدی، مجتبی لطفی، محسن بنگر، سعید محمدی‌فر (۶۱- محمد شادکام)، محمد ستاری، نیما انتظاری، حسین پور امینی، محمد نوری (۷۰- مجید علیاری)، شهرام گودرزی، روح‌الله سیف‌اللهی و ابراهیم صالحی(۷۹- فرشید پاداش)
سرمربی: مهدی تارتار

 

کارت زرد:

دقیقه ۵۷: روح الله سیف اللهی
دقیقه ۵۹: امین جوادی مقدم
دقیقه ۷۳: محمدرضا مهدوی

دقیقه ۹۰: محسن بنگر

۹۰- علیرضا عزت کرامت

 

شرح گل:

دقیقه ۳۲: مهرداد بایرامی با نفوذ به عمق دفاع پارس از پاس عالی مهدوی نهایت استفاده را برد و دروازه حریف را باز کرد اما قبل از آن توپ به دست محسن بنگر خورد تا داور مسابقه اعلام پنالتی کند. در ادامه محمد غلامی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل اول تیم میزبان را به ثمر رساند.

 

 

 

شرح بازی:جدال حساس دو تیم شمالی و جنوبی لیگ برتر به سود شمالی ها خاتمه یافت تا علی کریمی و تیمش اولین برد فصل جدید را در خانه جشن بگیرند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سپیدرود تا اینجای فصل تنها سه گل زده بود و بردی در کارنامه نداشت اما مقابل پارس جنوبی جم و زیر باران شهر رشت سه امتیاز شیرین را کسب کرد.در این بازی پارسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و سعی داشتند روی پاسهای عمقی محمد نوری و ضربات ایستگاهی به گل برسند،گودرزی و سیف الهی در کنا صالحی هجومی ترین بازیکنان مهمان بودند اما در این بازی گلی برای پارس رقم نخورد.

 

خطای هند محسن بنگر که نشان داده هر چقدر روی هوا خوب باشد در امور دفاعی با این سن و سال نمی تواند کارایی زیادی داشته باشد ،باعث شد تا داور مسابقه یک پنالتی برای رشتی ها بگیرد و محمد غلامی با تجربه ان را به گل تبدیل کند.درخشش رحمان احمدی در طول نود دقیقه باعث شد تا شاگردان علی کریمی به گل نرسدند .

 

در نیمه دوم پارس بهتر آغاز کرد و سعی داشت روی هوا به گل برسد اما سپید رود هم در ضدحملات خوب ظاهر شد و شاید اگر درخشش رحمان احمدی نبود تیم جمی با گلهای بیشتری رشت را ترک میکرد.

 

پارس جنوبی جم با این باخت ۱۳ امتیازی باقی ماند و هفته آینده باید از پیکان تهران پذیرایی کند.

دقایق حساس:

 

  • دقیقه ۵: ضربه خطرناک اما مهرداد بایرامی از داخل محوطه جریمه در اختیار رحمان احمدی قرار گرفت.
  • دقیقه ۱۲: هافبک تیم پارس جم سانتر خطرناکی را به داخل محوطه جریمه انجام و ضربه سر محمد نوری را ملکی با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.
  • دقیقه ۲۳: محمدرضا مهدوی از سمت چپ زمین سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر خطرناک نزهتی را رحمان احمدی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.
  • دقیقه ۴۸: محمد غلامی با توپ ربایی توپ شوت خطرناکی را از گوشه محوطه جریمه شلیک  و رحمان احمدی با واکنشی زیبا آن را دفع کرد.
  • دقیقه ۵۶:سپیدرودی‌ها در خلق موقعیت هت تریک کردند. ابتدا مهرداد بایرامی با یک سر توپ زیبا مدافع پارس را از پیش رو برداشت و شوتی به سمت دروازه شلیک که رحمان احمدی آن را دفع کرد. سپس مهدوی از پشت محوطه جریمه یک ضربه سنگین دیگر را روانه دروزاه کرد و باز هم سنگربان پارس مانع گلزنی هافبک سپیدرود شد. در ادامه ضربه آرام منوچهری را احمدی در اختیار گرفت و به همه چیز پایان داد.
  • دقیقه ۶۹: ضربه خطرنام شهرام گودرزی از بالای دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه ۸۰:ضربه خطرناک نزهتی از محوطه شش قدم را باز هم احمدی دفع کرد.
  • دقیقه ۸۳: مهدی محمدیاری از اشتباه محسن بنگر استفاده و توپ را مال خود کرد. در ادامه محمد نزهتی صاحب توپ شد اما ضربه او با بدشانسی و دفاع عالی مدافع پارس به تیر دروازه خورد و گل دوم سپیدرود به دست نیامد.
  • دقیقه ۸۷:انتظاری سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه فرستاد و ضربه سر خطرناک پاداش از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

حاشیه:

*علی‌رغم بارش باران شدید در شهر رشت تعداد زیادی از علاقه مندان سپیدرود برای تماشا نمایش تیمشان به ورزشگاه سردار جنگل آمده‌اند.
*در اواخر نیمه اول یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپیدرود رخ داد و پارسی‌ها معتقد بودند بر روی محمد نوری خطا شده است. به همین دلیل اعتراض را به رحیمی مقدم، داور مسابقه انجام دادند. اعضای این تیم به هنگام اعلام پنالتی برای سپیدرود هم اعتراضات زیادی را به تصمیم قاضی مسابقه وارد کردند.

* در دقیقه ۵۰ یک صحنه مشکوک دیگر در محوطه سپیدرود اتفاق افتاد و کادر فنی پارس اعتراض فراوانی را انجام داد. همین امر هم باعث شد درگیری بین نیمکت دو تیم به وجود آید. به همین دلیل رحیمی مقدم  حسین پاشایی و آرمین بیابانی را از نیمکت اخراج کرد. اما در اتفاقی عجیب تنها آنالیزور سپیدرود به سکوها رفت و مربی پارس بر روی نیمکت باقی ماند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.