وزیری در واکنش به مصاحبه نوازی:فشار و مشکلات باعث شده تا ایشان حرفاهایی را مطرح کنند،رستوران بازیکنان را عوض کردیم تا تغذیه آنها بهتر شود! علی وزیری می خواهد استعفا دهد اما هیات مدیره می گویند بمان تا یک نفر پیدا شود تیم را تحویل بگیرد!

شناسه خبر: 14274
تاریخ انتشار: 19 آبان 1397

باشگاه ایرانجوان بوشهر همچنان اتفاقات عجیب و غریبی را تجربه میکند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و پس از آنکه جمعه شب محمد نوازی سرمربی این تیم روی خط رادیو بوشهر و برنامه جمعه با ورزش صحبتهایی را مطرح کرد ،عطا وزیری سرپرست این تیم یک روز بعد با برنامه پسین ورزش رادیو بوشهر نسبت به برخی مسائل واکنش نشان داد.

 

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان در این باره گفت:ابتدا باید از آقای نوازی سرمربی تیم تشکر ویژه ای داشته باشم که از ابتدای ورود با تمام وجود در باشگاه ایرانجوان کارش را شروع کرد.همه از وضعیت تیم ما خبر دارند! تیم با کمک ۱۰ میلیونی اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و هزینه های ۳۹۰ میلیون تومانی شخص مدیر عامل اداره شده است.

 

وزیری در مورد صحبتهای نوازی و انتقادهای او نسبت به وضعیت تیم تصریح کرد:من این صحبتها را به حساب فشاری که روی ایشان بوده میگذارم! در این یک ماه و نیم بدون ریالی دریافتی برای ما کار کرده اند و این در مورد بازیکنان نیز صدق میکند.درست که نتایج ما بیشتر سینوسی بوده اما حق دارند مطالبی را عنوان کنند .با این حال در مورد ماجرای آب معدنی باید عنوان کنم مانند همیشه در این چند سال آب تصفیه شده استفاده می کنیم و باشگاه شرایطی ندارد که هر جلسه بخواهد بیش از صد هزار تومان برای خرید آب معدنی هزینه کند.ما در سالی که ایرانجوان راهی پلی آف هم شده بود از همین آبهای تصفیه شده استفاده کرده ایم.

 

وی ادامه داد:ما رستوران و غذای بازیکنان را تغییر داده ایم و دقیقا دو روز است که رستوران را عوض کردیم تا بچه ها با مشکلی مواجه نشوند.کلا با این رستوران مشکلاتی داریم و نمی دانم چه قراردادی در گذشته بسته شده که حتی می شود با ترکمنچای هم آن را مقایسه نمود! من سر تمرین هم با آقای نیک سیرت حرف می زدم از غذای جدید نیز راضی بود.متاسفانه مبلغ اندکی به باشگاه پرداخت می شود و حتی با بازیکنان باشگاه ما نیز برخورد خوبی نداشتند که این ماجرا را مدیر عامل باشگاه وقتی شنید خیلی سریع واکنش نشان داد!

 

سرپرست ایرانجوان تاکید کرد:بعد از این ماجراها ما سریعا رستوران بازیکنان را عوض کردیم و اجازه ندادیم در این راه خللی وارد شود.در مورد ماجرای چک ۶ میلیون تومانی پاداش باید صادقانه بگویم این چک را من دادم تا بازیکنان ببینند و خیالشان از بابت نقد شدن آن راحت شود اما این چک به بانک هم برده نشده و قرار شد فردای آن روز چک در قالب کارت هدیه به بازیکنان تقدیم شود اما از بدشانسی ما زمانی که به مدیر عامل باشگاه مراجعه شد درست زمانی بود که ایشان از باخت تیم و برخی شعارهای توهین آمیز در ورزشگاه نسبت به خودش ناراحت بود تا نتوانیم این پول پاداش برد کرمان را به موقع نقد و تحویل بچه ها بدهیم .اکنون که در حال صحبت با شما هستم در حال واریز به حساب بازیکنان می باشیم.

 

وزیری افزود:تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان در این سه ماه هزینه شده اما از هیچ ارگانی به ایرانجوان کمک نشده است. نوازی با قدرت به کارش ادامه می دهند ،شاید فشاری روی ایشان بوده و حرفی زده اند اما ایرانجوان تنهاست.برای هزینه تمرین در هر جلسه چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه روی دوش باشگاست.پدر بنده نه سهامدار ایرانجوان است نه عضو هیات مدیره اما به عنوان یک طرفدار و بازیکن سابق هر وقت گیر کنم مبالغی حدود ۱۰ میلیون تومان به ما کمک می کند تا تیم بتواند به کارش ادامه دهد. حتی افرادی مانند حاج مجید چاهیبخش به عنوان یک پیشکسوت تیم را تنها نمی گذارند اما مابقی افراد …

 

عطا وزیری در مورد جلسه شب گذشته هیات مدیره ایرانجوان گفت:دیشب جلسه ای در منزل حاج مجید رجبی برگزار شده و حاج علی وزیری باز هم گفت که دیگر نمی تواند ادامه دهد و ایشان باز هم تاکید کرد که از سال گذشته بیش از یک میلیارد و نیم هزینه کرده ام و اکنون نه زمین باشگاه را می خواهم نه پستی نه مقامی فقط اجازه بدهید بروم که هیات مدیره عنوان کردند فعلا صبر کن تا شاید کسی پیدا شود تیم را به او بدهیم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.