هفته دهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر/امید گناوه در صدر

شناسه خبر: 14527
تاریخ انتشار: 28 آبان 1397

مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر وارد نیم فصل دوم شد؛ نیم فصلی که بالا و پایین جدول را دست‌خوش تغییر کرد. در بالای جدول امید گناوه بار دیگر صدر را به دست آورد و در انتهای جدول هم پیروزی برازجان انتها را رها کرد.

در این هفته امید گناوه در سیراف، سیراف کنگان را ۳ بر ۲ شکست داد. این پیروزی بار دیگر امید را به صدر جدول رساند. سیراف و امید تا دقایق پایانی با مساوی به پیش می‌رفتند اما امید در آخرین ثانیه‌ها گل پیروزی را به ثمر رساند. در بوشهر فجر اجازه نداد تا پارس برازجان با امتیاز برگردد. شاگردان ابوالفضل تفضلی با گلی که شیخ‌زاده به ثمر رساند صاحب سه امتیاز بازی شدند. مجتمع گاز جم امتیازی را کسب کرد که برای تغییر در صدر جدول کافی بود. این تیم در جم برابر کارگر مقامت کرد و نگذاشت مغدانی و تیمش با پیروزی به خانه بروند. نتیجه مساوی ۱ بر ۱ این دیدار کارگر را از صدر به زیر کشید. بدترین روزهای لیگ را توحید آبدان دارد. شاگردان عباس تاجیک روند رو به عقبی را آغاز کرده‌اند. با این شرایط باید منتظر سقوط این تیم بود. توحید در آخرین هفته از نیم فصل نخست در مقابل سیراف ۵ گل دریافت کرد. نماینده آبدان در آغاز نیم فصل دوم هم ۵ گل دریافت کرد. این تیم که تنها یک پله بالاتر از پیروزی برازجان قرار داشت با شکست در مقابل نماینده برازجان به قهقرا رفت.

تفضلی سرمربی فجر صبا بوشهر تیمش برد ولی حتی برد هم نتوانست مانع گلایه‌های مربی فجرصبا شود. تفضلی گفت: داوری خیلی بد بود.

محمد اندروم سرپرست سیراف کنگان از قضاوت سیف‌اله آذین داور جمی چنان به تنگ آمده بود که گفت: در مورد داوری هر چه بگم کم گفتم. با این داوری‌ها باید از مسابقات کنار کشید.

 

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ امید گناوه ۹ ۷ ۲ ۲۳ ۱۰ ۱۳ ۲۱
۲ کارگر بنه گز ۹ ۶ ۲ ۱ ۱۳ ۳ ۱۰ ۲۰
۳ پارس برازجان ۹ ۵ ۱ ۳ ۱۶ ۱۱ ۵ ۱۶
۴ امید اهرم ۸ ۴ ۲ ۲ ۱۲ ۷ ۵ ۱۴
۵ مجتمع گاز پارس جنوبی ۹ ۴ ۱ ۴ ۱۱ ۱۲ ۱- ۱۳
۶ فجر صبا بوشهر ۹ ۳ ۳ ۳ ۷ ۱۱ ۴- ۱۲
۷ سیراف کنگان ۹ ۳ ۱ ۵ ۱۴ ۱۵ ۱- ۱۰
۸ پیروزی برازجان ۹ ۱ ۱ ۷ ۱۱ ۱۷ ۶- ۴
۹ توحید آبدان ۹ ۳ ۶ ۱ ۲۲ ۲۱-

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.