هفته دهم لیگ دسته دوم/ایرانجوان بوشهر ۲ شهرداری همدان ۲/ ادامه ناکامی های ایرانجوان در روز اعتراض هواداران

شناسه خبر: 14555
تاریخ انتشار: 28 آبان 1397

هفته دهم لیگ دسته دوم  با تساوی خانگی ایرانجوان بوشهر مقابل شهرداری همدان همراه شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان بوشهر در روزی به مصاف شهرداری همدان رفت که باز هم تغیرات ترکیب و ارنج جدید را در همان ابتدای بازی شاهد بودیم.نیمه اول بازی پر اشتباه و درخشش علی ملایی درون دروازه بوشهری ها باعث شد تا ایرانجوان تنها یک گل دریافت کند.

 

در دقیقه ۱۰ میلاد باقری روی اشتباه بازیکن ایرانجوان خیلی راحت به گل رسید تا نیمه اول با وجود حملات احساسی ایرانجوان با همین یک گل خاتمه یابد.در نیمه دوم نوازی تعویض هایی داشت اما تصمیمات احساسی هم مددرسان تیم بوشهری نبود تا اینکه سجاد مشایخ کاپیتان پیش تاخته ایرانجوان با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

 

ایرانجوان حمله میکرد اما برای این حملات برنامه ای وجود نداشت و تنها دلخوش به اتفاقات بازی بود تا اینکه تیم همدانی روی یک ارسال در دقیقه ۸۸ به گل رسید.بعد از این گل مشایخ از خط دفاعی به خط حمله رفت تا ایرانجوان برای ارسال های بلند آماده شود که باز هم دخالت کاپیتان ایرانجوان روی پرتاب محمد جواد ماهینی ،توپ را به محمد رضا احمدی رساند و او هم در دقیقه ۹۳ گل تساوی را به ثمر برساند.

 

اعتراض شدید تماشاگران ایرانجوان به نحوه مدیریت باشگاه و کادر فنی در دقایق پایانی به اوج خود رسید تا ایرانجوان با یک تساوی خانگی بازی را به اتمام برساند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.