صدر نشینی شاگردان محمود فکری و آغاز یک راه پر چالش / حالا وقت حمایت بیشتر مسئولان است از همین امروز ، شاید فردا خیلی دیر باشد

شناسه خبر: 14681
تاریخ انتشار: 02 آذر 1397

➖شاهین نامی که در هر رده و مقطعی قرار داشته باشد هواداران و دوستدارانش همواره دوست دارند تیمشان در اوج باشد و همین امر شاید در برخی از سالها توقع بیش از حد توان تیم بوده ، اما همین رویکرد و تفکر به این تیم محبوب جنوبی شخصیت خاصی داده است .

➖در این وادی پس از افول ناباورانه شاهین و سقوط لیگ برتر با درخواست عبدالمحمد پوربهی پیشکسوت و بزرگمرد باشگاه شاهین از وزیر وقت ورزش و همت شورای شهر بوشهر و شهرداری بوشهر ، بازگشت و احیای نام شاهین به فوتبال کشور رقم خورد.

➖بازگشتی که با صعود مقتدرانه به لیگ دسته یک و تشکیل پنج تیم پایه با برنامه با انبوهی از استعدادهای بلقوه همراه شد.

➖هم اکنون حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در صدر جدول را نمی توان اتفاقی پنداشت بلکه حاصل تلاش دستجمعی مدیریت ، دیگر عوامل ، کادر فنی ، بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران بوده است.

➖اما باید توجه داشت این صدرنشینی پایان کار نیست بلکه آغاز یک راه سخت و پر چالش می تواند باشد که حفظ آن تلاشی مضاعف ک همه جانبه را طلب می کند.

➖حفظ شرایط مطلوب فعلی تیم بزرگسالان و همچنین روند رو به رشد تیمهای پایه در کنار تلاشهای بی وقفه دکتر باستین مدیر جوان و با انگیزه باشگاه ، حمایت بیشتر شورای شهر و شهردار را طلب می کند و در کنار آنها از دیگر مسئولان استان نیز انتظار می رود به کمک این مجموعه رو به رشد بشتابند.

➖بازگشت شاهین به لیگ برتر و حضور در جمع بزرگان فوتبال ایران اتفاق تازه ای نیست بلکه می تواند آغاز حرکتی جدید در فوتبال استان باشد که با محبوبیت و پر طرفدار بودن ، صعود این تیم می تواند تحولاتی شگرف و انگیزشی در سطح فوتبال استان ایجاد کند.

➖سرمایه گذاری مسئولان استان در این وادی می تواند از بسیاری از پروژه های فرهنگی و اجتماعی موثر تر و کارساز تر باشد.

➖این روزها بازیکنان و کادر فنی برای ادامه این روند رو به رشد چشم انتظار حمایتهای مسئولان هستند و از آن سوی دیگر از مردم فوتبال دوست بوشهر انتظار می رود در بازیهای خانگی سفید پوشان بوشهری ورزشگاه را لبریز کنند و شاید رایگان کردن دیدارهای خانگی یکی از راههای کمک کردن به این حضور همه جانبه دانست.
➖پس همین امروز به فکر باشیم که فردا شاید خیلی دیر باشد.
یادداشت ؛ عبدالرضا کللی


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.