گزارش روز:برای حل مشکلات مالی تیم،فکری و شهرداری بوشهر با یکدیگر ملاقات کردند/ حمایت عضو شورا از فکری

شناسه خبر: 14878
تاریخ انتشار: 07 آذر 1397

پس از آنکه در رسانه خبر مشکلات مالی باشگاه شاهین شهرداری با واکنش هایی همراه شد و حتی سرمربی شاهین در گفتگو با سایت ورزش سه با تایید این خبر گفته بود:به صورت شفاهی استفعای خود را اعلام کردم؛ با مدیر عامل باشگاه نیز صحبتی انجام دادم و شرایط فعلی تیم و مشکلاتی که وجود دارد را عنوان کردم. قول و قرارهایی از اول فصل گذاشته شد ولی متاسفانه وعده‌هایی که دادند در زمان مقرر انجام نگرفت و پرداختی‌های بازیکنان به موقع نبود که این موضوع بازیکنان و من را اذیت می‌کند؛ هر روز بازیکنان راجع به مطالبات خود از من سوال می‌پرسند؛ قرار بود باشگاه به ما پرداختی داشته باشد و الان که نزدیک نیم‌فصل است، دریافتی تیم را به ۵۰ درصد برسانند.سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: بازیکنان ما از آن چیزی که می‌خواستیم، بیشتر از حد و توان خود را به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه تعهدات باشگاه اجرا نشده است؛ به مدیر عامل باشگاه گفتم اگر قرار است شرایط تیم به این شکل باشد، استفعا می‌دهم؛ گفتم اگر قرار به تیمداری و هزینه کردن است، بسم الله ولی اگر نمی‌خواهید به وعده‌های داده شده عمل کنید، به دنبال مربی دیگر و سیاست‌هایی که دارید، بروید.

 

در این میان سایت رسمی شهرداری بندر بوشهر با انتشار عکس ملاقات محمود فکری و امیری شهردار بوشهر از برگزاری جلسه ای میان این دو خبر داد تا مشخص شود برای حل مشکل مالی بازیکنان و کادر فنی گامهای موثری برداشته شده است.

در این گزارش آمده است:

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر سرمربی شاهین شهرداری بوشهر به منظور پیگیری برخی مشکلات تیم نشستی با شهردار بندر بوشهر برگزار نمودند. دراین نشست فکری با اشاره به فضای مثبت و سازنده ای که در تیم ایجاد شده است و روند رو به رشد تیم و رسیدن به جایگاه نخست جدول رده بندی خواستار حمایت مجموعه شهرداری و انجام تعهدات مالی تیم و بازیکنان و تقویت تیم شدند.
شهردار بوشهر در این نشست با تشکر از کادر فنی و بازیکنان به پاس بازی های خوب شان در لیگ و تلاشی که جناب فکری در جهت انسجام و شخصیت تیم داشته اند خود را ملزم به حمایت از باشگاه مردمی و پر طرفدار شاهین شهرداری بوشهر دانست. ایشان با اشاره به مشکلات مالی شهرداری و کاهش درآمد ها و مشکلات اقتصادی ابراز امیدواری نمودند با همه ی این مشکلات ما تلاش داریم تعهدات خود را در قبال باشگاه و بازیکنان انجام دهیم تا کادر فنی و بازیکنان در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند و به حضور قدرتمند خود در ادامه ی مسیر بیندیشند و شاهد افتخاری دیگر برای شاهین شهرداری بوشهر در پایان لیگ باشیم.
سه شنبه و در هیاهوی حمایت ها از فکری و نتایج خوبی که به همراه شاهین شهرداری گرفته مهرزاد آسایش یکی از اعضای شورا شهر بوشهر با انتشار یک استوری نوشت:برای برتر شدن نیاز به حمایت همه جانبه است.محمود خان با دانش با تو خواهیم ماند و در این استوری محمود فکری و امیری شهردار بوشهر بوشهر را “تگ”کرده است. 
یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت:مبلغی حدود یک میلیارد تومان باید به تیم تزریق شود تا بازیکنان فعلا با آرامش چند بازی باقی مانده تا نیم فصل را پشت سر گذاشته و تیم همین روند مثبت را ادامه دهد.موج حمایت ها در فضای مجازی از سرمربی شاهین شهرداری تا صبح سه شنبه ادامه داشت و باید دید در این میان کی پول به تیم تزریق خواهد شد تا شاهین بدون دغدغه به کار خود ادامه دهد.
در ادامه این گزارش باید اضافه کرد که لیگ برتری شدن شاهین شهرداری در این فصل از خیلی جهات حائز اهمیت است و علاوه بر مسئولان شهرداری و شورای شهر دیگر نهادهای مربوطه نیز باید وارد عمل شده و تیم صدرنشین لیگ یک را تنها نگذارند.آنچه مسلم است فکری و شاگردانش تا اینجای کار و پشت سر گذاشتن بازی های سخت یک نیم فصل موفق را پشت سر گذاشته و اکنون زمان آن رسیده تا برای رسیدن شهر بوشهر به لیگ برتر گامهای بلندتری برداشته شود.رسیدن شهر به لیگ برتر یعنی شور و نشاط اجتماعی که در بازی آخر خانگی این تیم در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر شاهد بودیم.حضور بیش از ۶ هزار علاقه مند به فوتبال و یک تفریح خوب بیانگر همین اتفاقات می باشد که باید قدر آنها  را دانست  .

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.