پیش بازی پارس و تراکتور:این بازی مال شماست،نبرد کاپیتانهای تیم ملی و با انگیزه های تارتار،ستاره می خواهید راهی ورزشگاه شوید

شناسه خبر: 14921
تاریخ انتشار: 09 آذر 1397

ورزشگاه تختی شهر جم میزبان آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران است و به عبارتی یکی از بازی های مهم هفته را شاهد خواهیم بود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پارس جنوبی جم در حالی میزبان تراکتور سازی تبریز است که یک هفته سخت را پشت سر گذاشته و حالا که قول مساعد برای رفع مشکلات مالی شنیده شده ،شاگردان تارتار برای گرفتن سه امتیاز انگیزه های فراوانی خواهند داشت.

 

 

حریف امروز پارس جنوبی جم یکی از تیمهای بزرگ و مدعی لیگ برتر است که امسال با گرفتن ستاره های فراوان و سه کاپیتان کنونی تیم ملی ،برای کسب سهمیه و حتی جام قهرمانی یک مال; متمول و پولدار را در کنار هوادارانش دارد.بعد از رفتن جان توشاک گویا چرخهای تراکتور راه افتاد و حالا محمد تقوی بازیکن سابق استقلال تهران و یکی از مربیان جدید فوتبال ما که نشان داده علم گرا نیز هست روی نیمکت تراکتور نتایج قابل قبولی را گرفته است.احسان حاج صفی،مسعود شجاعی و اشکان دژاگه سه بازیکن نامی و تاثرگذار تراکتور سازی هستند که بدون تردید فکر مهدی تارتار را مشغول کرده اند.سه بازیکنی که جمعا بالای ۲۰۰ بازی ملی دارند و جدال آنها با حسین پورامینی و دیگر هافبکهای پارس دیدنی خواهد بود.

 

پارس جنوبی جم نشان داده بازیکنانی دارد که حرف مربی را به خوبی گوش می دهند و یک تیم بدون حاشیه و با انگیزه مانند سال گذشته را برای نماینده استان شاهد هستیم.بازی امروز نبرد ستاره های ملی پوش و با انگیزه های جمی است که می تواند جذاب از آب در آید! شکل بازی دو تیم به هیچ عنوان دفاعی نیست و از همین حالا می توان پیش بینی کرد تکنیک بالای شجاعی و دژاگه در تقابل با نوری و پورامینی از یک طرف و سرعت صالحی که اراده کند در سمت راسن موثر است در تقابل با دو هم تیمی سابق بنامهای طیبی و سلیمی می تواند یک روز عالی را رقم بزند.

 

تماشاگر جمی و شهرهای اطراف برای دیدن ستاره های حریف و البته حمایت تیم خودی باید مانند آخرین بازی خانگی هر چه در توان دارد را روی سکوها به نمایش بگذارد چرا که بردن تراکتور یعنی قرار گرفتن در جمع مدعیان و کسب سهمیه و انرژی مثبت برای اتمام نیم فصل ،هر چند کار سختی است اما نتایج تیم تارتار در دو هفته گذشته و گرفتن سه امتیازهای شیرین مقابل پیکان و ذوب اهن نشان داده تا چه اندازه برای رسیدن به سومین سه امتیاز پیاپی انگیزه دارند.

 

این بازی مال شماست ،همین هواداری که هیچ وقت تیمش را تنها نگذاشته ،هواداری که همه جای ایران پارس جنوبی جم را به عنوان یک تیم خوب معرفی کرده و امروز باید از هر جای استان بخصوص شهرهای اطراف جم راهی ورزشگاه شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.