تب فوتبال در برنامه کیوسک /احسان عبدی پور رو به ناصر شفق: ما هم تیم شاهینی داریم که در حال صعود به لیگ برتر است

شناسه خبر: 14972
تاریخ انتشار: 10 آذر 1397

احسان عبدی پور کارگردان بوشهری که طی سالهای گذشته در سینمای ایران از جایگاه قابل توجهی برخوردار شده است جمعه شب در برنامه زنده شبکه تب فوتبالی خود را بار دیگر نشان داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر” کیوسک ” نام برنامه ای است که احسان عبدی پور این شبها به عنوان مجری آن به تحلیل ،نقد و بررسی فیلمهای مختلف سینمای ایران میپردازد.در برنامه جمعه شب بیژن نوباوه نماینده مجلس و ناصر شفق حضور داشتند که دومی با توجه به سابقه مدیریت در تیمهای فوتبالی مانند ابومسلم مشهد ،تراکتورسازی تبریز و پاس تهران از چهره های قدیمی فوتبال نیز بشمار می رود.عبدی پور همان ابتدای برنامه ضمن خوشامد به شفق گریزی هم فوتبال زد و گفت:ما هم اکنون یک تیم شاهین در بوشهر داریم که صدر جدول است و انشالا به لیگ برتر خواهد امد و همین جمله باعث شد تا مدیر عامل سابق باشگاه پاس و تراکتور از بوشهری به نیکی یاد کند، تا حال و هوای فوتبالی -بوشهری به آنتن شبکه سه در این لحظه هم برسد.

 

«کیوسک» عنوان برنامه‌ای تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر است که با بررسی فیلم‌های روز سینمای ایران در تلاش است تا در قالب گفت‌وگو به نقد و ارزیابی آثار به همراه تهیه‌کننده و کارگردانان فیلم‌ها بپردازد.

 

احسان عبدی‌پور (زاده ۱۸ آبان ۱۳۵۹ – بوشهر) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس. فارغ‌التحصیل فیلم‌نامه‌نویسی از دانشکده‌ی سینما تئاتر دانشگاه تهران (۱۳۹۱). برنده‌ی جایزه‌ی خلاقیت و استعداد درخشان ویژه‌ی فیلم‌سازان اول برای فیلم «تنهای تنهای تنها» (۱۳۹۲). عبدی‌پور کارگردانی فیلم‌های تلویزیونی «افسانه ۹۸»، «توریست» و «همسنگار» را در کارنامه‌اش دارد. فیلم سینمایی «پاپ» نیز ساخته‌ی او است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.