صحبتهای عجیب قلعه نوعی:از فکری بپرسید،زنگ زدند و گفتند پول هتل ندارند من به دوستانم گفتم ۳۰میلیون تومان واریز کنید

شناسه خبر: 15368
تاریخ انتشار: 19 آذر 1397

امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان اصفهان روز دوشنبه مصاحبه های مختلفی انجام داده و انتقادات خودش را نسبت به قضاوت علی رضا فغانی بازگو کرده است اما در یکی از بخشهای این مصاحبه که با ورزش سه انجام داده ،حرفهای عجیبی در مورد تیم شاهین شهرداری و تماس های محمود فکری سرمربی شاهین مطرح کرده که جای تامل دارد!

 

 مصاحبه سرمربی سپاهان و حرفهایش را در مورد وضعیت باشگاه شاهین شهرداری بخوانید که جای تعجب و تامل دارد!   

 

نشستم بازی سرخپوشان پاکدشت با شاهین بوشهر را دیدم. همین طور روز قبلش بازی ملوان را دیدم و گریه ام گرفت. وقتی دیدم سکوهای ورزشگاه انزلی خراب شده و کسی هم نیست به داد این تیم مردمی و ریشه دار برسد واقعا افسوس خوردم. من دو ماه با مردم بندر انزلی زندگی کردم و بهترین دورانم بود. تیم شان الان باید اینجای جدول باشد؟ چرا باید از ملوان شش امتیاز کسر شود. مردم انزلی عاشق فوتبال هستند و با آن زندگی می کنند. می دانید چقدر پول در این منطقه جابه جا می شود؟ چرا کسی نباید دست این تیم های مردمی را بگیرد و همه باید دنبال پست و مقام باشند و شعار بدهند.

 

از محمود فکری بپرسید. یک روز زنگ زد و گفت ما پول نداریم هتل بگیریم. زنگ زدم به دوستم و گفتم ۳۰ میلیون تومان بریز به این حساب. ربطی به من نداشت که این کارها را بکنم. الان می گویم که این کارها را کردم. وقتی ۳۰ هزار نفر را می بینم که در ورزشگاه خوشحال هستند با خدای خودم خلوت می کنم که ذره ای در آخرت برای ما ارج و قرب قائل شود.

 

برخی منابع خبری میگویند این اتفاق مربوط به زمان حضور فکری روی نیمکت نساجی است که باید خود ایشان در این مورد اظهار نظر کنند. 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.