سوژه روز:گل زلاتانی از جوان اهل چاه مبارک که سوژه رسانه ها شد!

شناسه خبر: 15436
تاریخ انتشار: 21 آذر 1397

دنیای مجازی همچنان کمک می کند تا برخی بازیکنان مستعد دنیای فوتبال دیده شوند ،این اتفاق حتی در شهرها و بخش های مختلف استان بوشهر رخ می دهد اما خیلی از این استعداد ها نه تنها دیده نمی شوند بلکه توجهی هم به انها نیست تا شاید هر کدام از انها در آینده ستاره ای در آسمان فوتبال ایران شوند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر کافیست سری به صفحه اینستاگرام یک بازیکن اهل بخش چاه مبارک از شهرهای نزدیک به عسلویه بزنید تا از دیدن گل زیبای او که شبیه بازیکن بزرگی بنام سوئدی زلاتان ابراهیمویچ است لذت ببرید. خالد حقیقی بازیکن تیم چاه مبارک این سوپر گل زیبا را در رقابتهای جام حذفی بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه  به ثمر رسانده و همین باعش شد تا رادیو بوشهر و برنامه صبح آنها یعنی “پنج دری” با وی گفتگو کند!

 

خالد ۲۲ ساله  گلهایی را که میزند با صدای گزارشگر معروف شبکه الجزیره اسپرت روی صفحه شخصی اش میگذارد از نبود زمین چمن در شهرش گفت و بازی در زمین های خاکی که عشق او به فوتبال را کم نمیکند. خالد خواسته زیادی ندارد و اظهار امیدواری کرد تا بخش انها صاحب زمین چمن شود.این کمترین انتظار جوان هم استانی است که بخش آنها زمین چمن هم ندارد.

 

این جوان هم استانی آرزو دارد در استان امثال وی را ببینند و بتوانند در تیمهای بزرگ بازی کنند.صفحه شخصی او را ببیند خالی از لطف نیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.