سیف الهی در دفاع از بوسیدن مچ بند قرمز:من از پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شدم ،ترجیحم این است که از پارس جدا شوم

شناسه خبر: 15537
تاریخ انتشار: 24 آذر 1397

هافبک تیم پارس جنوبی جم درباره حاشیه های پیش آمده درباره خودش بعد از دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

تیم پارس جنوبی جم روز گذشته مقابل پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پرسپولیس شد؛ تک گل زردپوشان جنوبی را در این مسابقه روح‌الله سیف‌اللهی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که بعد از این گل او مچ بند قرمز رنگ خود را بوسید و همین مساله حاشیه ساز شد. سیف اللهی بعد از بازی نیز در مصاحبه ای اعلام کرد که می خواهد پارس جم را ترک کند تا چهره اول تیم مهدی تارتار باشد.

سیف اللهی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” صحبت هایی را درباره اتفاقات انجام داد. او با اشاره به ناراحتی هواداران پارس جنوبی جم از خودش بابت بوسیدن مچ بند قرمز رنگ بیان کرد: باید موضوعی را بگویم؛ از شب گذشته خیلی ها گفته اند سیف اللهی بی غیرت و خیانتکار است؛ من اگر خیانتکار بودم که اولا پنالتی نمی گرفتم و دوما پنالتی را گل نمی کردم.

وی ادامه داد: ماجرای بوسیدن مچ بند قرمز توسط من بحث عشقم به پرسپولیس بود. من از پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شدم و هرچه دارم از پرسپولیس است. اگر پرسپولیس نبود شاید من هم هیچ وقت در این فوتبال نبودم و کلا هر کسی هم یک تیمی را دوست دارد و من هم عاشق پرسپولیس هستم. اما این مساله ربطی به کم کاری و بی غیرتی برای تیمم ندارد.

هافبک هجومی پارس جنوبی همچنین گفت: شما در فوتبال اروپا هم بازیکنانی را می بینید که یک تیم را دوست دارد. کریس رونالدو را نگاه کنید، او الان در یوونتوس توپ می زند اما عکس هایش با پیراهن منچستر یونایتد را منتشر می کند؛ یا عکس با الکس فرگوسن می گذارد. او بازیکن یک تیم است اما تیم دیگری را هم دوست دارد. در ایران هم دو قطبی استقلال و پرسپولیس وجود دارد و من طرفدار پرسپولیس هستم. ضمن اینکه نمی توانم فراموش کنم از طریق پرسپولیس و علی دایی به فوتبال ایران معرفی شدم.

سیف اللهی خاطرنشان کرد: من اگر پنالتی دیروز را گل نمی کردم، ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس خوشحال می شدند که تیم شان صدرنشین لیگ برتر شده. با اینکه به عنوان یار تعویضی به زمین رفتم اما با تمام وجودم بازی کردم و اینکه به من بگویید خیانتکار و بی غیرت، عجیب به نظر می رسد. اگر قرار است به خاطر بوسیدن یک مچ بند قرمز رنگ لقب خیانتکار به من داده شود که واقعا دیگه همه چیز عجیب است.

وی درباره ماجرای جدایی اش از پارس جنوبی بیان کرد: واقعیت این است که من پیشنهادهایی از برخی تیم های دیگر دارم و ترجیحم این است که جدا شوم. مسائلی وجود دارد که باعث ناراحتی ام شده اما از آنجایی که خاطرات خیلی خوبی از مردم جم و از کار کردن با آقای تارتار دارم نمی خواهم دلخوری پیش بیاید. باید طی روزهای آینده با مسئولان باشگاه جلسه ای را برگزار و در این باره صحبت کنیم تا ببینیم چه می شود.

سیف اللهی در پایان افزود: الان نیم فصل لیگ برتر است و با اینکه باید ۵۰ درصد از قراردادهایمان را می گرفتیم، فقط ۳۵ درصد دریافت کردیم و این خلاف آن چیزهایی است که با ما صحبت شده بود. متاسفانه مسئولان باشگاه به قول هایشان عمل نکردند و من از این مساله هم در کنار برخی موضوعات دیگر ناراحتم.

 

عکس: مهدی مهران نژاد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.