سرمایه سوزی در این فوتبال،این بار داوری که جویای کار است!

شناسه خبر: 15590
تاریخ انتشار: 30 آذر 1397

استان بوشهر در یک دهه اخیر با فوتبال به شکل ویژه ای نزد فوتبال ایران معرفی شده است و به عبارتی بهتر باید این رشته ورزشی جذاب را سفیر خوشبختی بوشهری ها عنوان کرد تا این استان زرخیز اما محروم بیش از گذشته دیده شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که محمد حسین زاهدی فرد داور برازجانی و شایسته هم استانی با ۹ قضاوت یکی از پرکارترین داوران نیم فصل بوده است و بازی های بزرگ و حساسی را هم سوت زده ،تا به توانایی های جوانان استان بوشهر از داور گرفته تا فوتبالیست بیشتر پی ببریم اما….

 

علی احمدی کمک داور بوشهری و لیگ برتری دو فصل گذشته فوتبال ایران که در یکی از شرکت های زیر مجموعه شهرداری بوشهر مشغول به کار است با پایان یافتن قرارداد آن شرکت ،از کار بیکار خواهد شد و آینده داوری استان و حتی ایران که با کلی زحمت به اینجا رسیده باید به جای پیگیری تمرینات داوری،بدنبال یافتن کاری باشد !

 

وی که به تازگی و چند ماهی است در این شرکت مشغول به کار است و با سختی شرایط را سپری میکرد ،حالا به سختی های بیشتری و استرس در مورد آینده زندگی خود باید انتخاب کند:کار ،داوری ،هیچکدام یا هردو…جوان بوشهری که در این فصل بازی های لیگ برتر و حتی حساس لیگ یک  را به خوبی پشت سر گذاشت و از وی به عنوان جوان ترین داور تاریخ فوتبال بوشهر و ایران در لیگ برتر با ۲۷ سال سن یاد می شود ،هیچ حمایتی از سوی مسئولان استان خود را پشت سر ندارد و خیلی راحت باید سرمایه ورزشی استان با نداشتن شغل وارد استرس و تامین آتیه زندگی خود گردد که مایه شرمساری در استان ماست.

 

علی احمدی بارها نزد نماینده مردم در مجلس می رود اما فقط وعده شنیده می شود و بس! آیا شهردار بوشهر یا مشاورانش و حتی دوستان حاضر در شورای شهر خبر دارند یک برند ورزشی استان که احتمال بین المللی شدن وی با توجه به سن و سالش نیز وجود دارد با این شرایط سخت، دست و پنجه نرم میکند؟

آیا در استانهای دیگر برای رشد برندهای ورزشی خود هم مانند استان بوشهر تلاش میکنند یا برای اعتلای ورزشکاران ملی خود همه تلاششان را خواهند کرد!او هنگامی که سرباز پادگان هم بود با کمک ارشد پادگان برای قضاوتهای لیگ دسته اول راهی شهرهای مختلف شد اما اکنون که به عنوان یک برند استانی و چهره فوتبالی مطرح شده ،حامیانی را در کنار خود ندارد ….

 

علی احمدی و حتی ورزشکارانی مانند او که با مشقتهای فراوان در حال بدست آوردن افتخار برای ورزش بوشهر هستند ،باید استرس جویای کار شدن با مدرک فوق لیسانس را هم داشته باشند؟پس در این میان نقش مدیران ورزشی و سیاسی استان چه می شود ! حتما باید تاریخ دقیق از کار بیکار شدن او هم رسانه ای شود تا برخی از خواب بیدار شوند! شاید باید به این داور هم استانی و دیگر ورزشی ها که اکنون برند استان محسوب می شوند متذکر شویم برادر داوری را رها کن و برو دنبال زندگی شخصی البته اگر کاری پیدا شود، که هیچ فایده ای ندارد!

 

همین ورزشکاران از داور گرفته تا فوتبالیست در مقاطع مختلف باعث بالا رفتن نام بوشهر مقابل دوربین های تلوزیونی شده اند و خیلی ها عکسهای مجلسی و یادگاری خود را مفصل گرفتند اما این داور جوان مایوس از همه وعده ها نگران آینده کاری خود است! این همه مشاور به عناوین مختلف برای مسئولیت های متعدد ،حکم می دهید اما جایی برای آینده داوری ایران در بوشهر نیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.