رحمانی بازیکنی که با شاهین قرارداد بست اما در تمرین تیم اراکی حاضر شد! باستین مدیر عامل شاهین شهرداری :برخی فوتبال را به لجن کشیده اند!

شناسه خبر: 15764
تاریخ انتشار: 07 دی 1397

در حالی که از سید کاظم رحمانی مدافع و کاپیتان قشقایی شیراز به عنوان اولین خرید نیم فصل دوم شاهین شهرداری بوشهر یاد شد و او حتی با مدیر عامل باشگاه بوشهر عکس یادگاری هم گرفته بود اما وی بوشهر را رها و در تمرین تیم آلومینیوم اراک حاضر شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر حسین باستین مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری جمعه شب روی خط برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش آمد و ضمن گلایه از رفتار این بازیکن اعلام کرد به قیمت تمام شدن فوتبال این بازیکن ،ماجرا را ادامه خواهد داد تا فوتبال بیش از این به لجن کشیده نشود.

 

باستین در این باره ادامه داد:واقعا فوتبال خیلی کثیف شده و نمی دانم این چه رفتارهایی است که از بازیکنان و برخی مدیران باشگاهها سر می زند.این بازیکن با ما قرارداد دارد و حتی با لباس تیم ما در تمرین اراکی ها شرکت کرده ،من به مدیر عامل باشگاه آلومینیوم گفتم حداقل با پیراهن تیم ما در تمرین شرکت نمی کرد !

 

وی افزود:برای گرفتن حق تیم کوتاهی نخواهیم کرد و این بازیکن را دیگر نمی خواهیم اما به قیمت تمام شدن فوتبالش از مراجع قانونی پیگیر حق و حقوق خودمان خواهیم شد.

 

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری ضمن تقدیر از موسوی مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس و رضاییان مدیر عامل این باشگاه گفت:با همکاری این عزیران اردوی تهران را برگزار خواهیم کرد و روز سیزدهم دی ماه به مصاف پارس جنوبی جم نماینده استان در لیگ برتر خواهیم رفت و روز هجدهم نیز برای اولین بازی دور برگشت راهی سیرجان خواهیم شد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.