گزارش روز:با خروج پدیده بوشهر از لیگ استان چه اتفاقی رخ میدهد؟!

شناسه خبر: 15809
تاریخ انتشار: 10 دی 1397

باشگاه وحدت پدیده بوشهر که امسال صدرنشین رقاباهتای لیگ برتر بزرگسالان استان بود و در آستانه قهرمانی قرار داشت با عدم حضور پرسپولیس برازجان در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور از لیگ استان خارج و جانشین تیم برازجانی گردید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پرویز عبدی پور رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال که با برنامه تلوزیوین نشان گفتگو میکرد در این باره گفت:با توجه به شرایط حساس باشگاه پرسپولیس برازجان و عدم تیمداری آنها در این شرایط حساس و پیشنهاداتی که برای خرید امتیاز آنها از خارج از استان وجود داشت اما نجفی رییس هیات فوتبال استان و همه عوامل هیات دوست داشتند امتیاز لیگ دسته سومی در استان باقی بماند.با همه این شرایط و در نهایت باشگاه وحدت پدیده از لیگ برتر استان خارج و به عبارتی با توجه عدم حضور در سه مسابقه پیاپی از لیگ برتر استان سقوط کرد.

 

در ادامه این گزارش باید متذکر شد که با خروج پدیده از این رقابتها شانس استقلال بنه گز برای قهرمانی بالا گرفت و سه تیم نیز به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.این شرایط شاید ادامه رقابتها را در بالا و پایین جدول از حساسیت دور کند اما برای حفظ امتیاز مرحله نهایی لیگ سه برای استان بوشهر ،این تصمیمات فوری گرفته شد.

 

وحدت پدیده بوشهر که مهدی قنبری را روی نیمکت دارد و یک باشگاه خصوصی است از چهارشنبه در لیگ دسته سوم کشور حضور پیدا خواهد کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.