باستین مدیر عامل شاهین شهرداری:ماهانه شش هزار تومان مبلغی زیادی نیست،انتظار دارم هواداران بیشتری به عضویت سامانه هواداری ما در بیایند

شناسه خبر: 15917
تاریخ انتشار: 14 دی 1397

حسین باستین مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از هواداران تیمش خواست تا با ثبت نام در سامانه هواداری این باشگاه همراه تیم محبوبشان باشند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی که در برنامه رادویی جمعه ها با ورزش شرکت کرده بود با بیان این مطلب گفت:سامانه هواداری که ایجاد شده برای کمک به باشگاه است و تا کنون حدود ۴۰۰ نفر هواداران ما به عضویت این سامانه در آمده اند اما انتظار داشته و دارم حدود ۱۰ هزار هوادار شاهینی به این سامانه تبلیغاتی کمک کنند.مبلغی حدود شش هزار تومان در ماه مبلغ زیادی نیست و ما را در آماده سازی تیم کمک خواهد کرد.

 

باستین ادامه داد:طبق تحقیقاتی که داشته ام باشگاهی مانند سردار بوکان با همین سامانه هواداری حدود هفت هزار عضو دارد و من هم انتظار دارم هواداران ما در اتفاق و همراهی شتاب بیشتری بگیرند.

 

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری افزود:در نقل و انتقالات بازیکنی مانند ایوبی را گرفتیم که آقای فکری اعتقاد دارد می تواند به تیم کمک کند.درست که این بازیکن ۳۸ ساله است اما در نیم فصل اول ۱۵ بازی برای آلومینیوم اراک انجام داده و بازیکنانی با تجربه اینچنینی بدرد ما در نیم فصل دوم خواهند خورد.برخی تیمها در نیم فصل ریخت و پاش داشته اند و به نظر می رسد هر بازیکنی را می خواهند می توانند جذب کنند با این وجود امید دارم شاهین شهرداری هم برای صعود تلاش خواهد کرد.

 

وی گفت:شخصا اختلاف نظرها را دوست دارم و از آن استقبال می کنم.این چالش ها باعث پیشرفت تیم می شود و همین نشان می دهد ما را زیر نظر دارند. از شخص آقای ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر که انصافا همه عوامل آن به ورزش کمک میکنند هم تشکر میکنم،ضمن آنکه قدردان اعضای شورای شهر هستم که پیگیر مشکات ما هستند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.