نجفی در دوره دانش افزایی داوران استان : داوری استان باید به خودش ببالد

شناسه خبر: 16134
تاریخ انتشار: 22 دی 1397

اختتامیه چهارمین اردو دانش افزایی و آماده سازی آکادمی داوران استان بوشهربه میزبانی هیات فوتبال دشتستان برگزار شد . رییس هیات فوتبال استان در مراسم گفت: با تکیه بر صداقت ، عدالت ، قانون و شرافت انسانی می خواهیم جزو اولین ها در فوتبال و خصوصا داوری در ایران باشیم. مطمئنا تمام امکانات را برای پیشرفت داوران فراهم می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی فوتبال استان ؛ محمد نجفی رئیس هیات  فوتبال با حضور درمراسم اختتامیه دوره دانش افزایی داوران منتخب استان  درخصوص افتخارات اخیر تیم داوری استان  اظهار داشت: این اتفاقات ارزشمند در گرو سخت کوشی  و ریاضت خود داوران ، برنامه ریزی صحیح و مطلوب در کمیته داوران تحقق یافته . وی افزود امروز با حضور داوران استان در لیگهای مختلف روزهای روشن و نوید بخشی پیش روی جامعه داوری استان است . حضور چهار داور لیگ برتر و ۴ داور لیگ دسته اول استان که آماری بی سابقه برای استان در فوتبال ایران میباشد  سندی بر این مدعی است . امیدواریم در این گذار و گذر شاهد حضور داوران خلاق و شایسته دیگری همچون  محمد حسین زاهدی فرد که در این اردو دوشا دوش ارکان دلسوز هیات فوتبال بخش عمده ای از هماهنگی ها را برعهده داشت ، در میادین کشوری و  بین المللی باشیم .

نجفی افزود :  با تکیه بر  صداقت ، همدلی ارکان هیات فوتبال و تمامی همکاران من در هیات فوتبال استان و شهرستانها
نجفی در قسمتی از صحبتهایش در این ایین با اشاره به دستاوردهای غیر قابل انکار  با دلخوری از بعضی مسئولین استان گفت   که بجای سنگ اندازی  و مشکل درست کردن در راه و افق روشنی که برای فوتبال این استان توسط همکاران در هیات  دیده شده و در حال انجام میباشد به اهداف این هیات احترام گذاشته و تامل برقرار کند چون فوتبال این استان در این چهار سال سیر بسیار صعودی را طی کرده است

وی ادامه داد : تیمهای  داوری استان درمسابقات امسال لیگ های مختلف کشور  واقعا عملکرد خوبی داشتند و من از زحمات آقای دکتر ارشادی و سایر همکارانش در کمیته داوران استان و شهرستانها  در این چند ساله تشکر کنم.

ایشان اضافه کرد : داوران جوان استان باید به خودشان ببالند که چننین پیشکسوتان دلسوزی دارند . وی با تبریک افزوده شدن دو داور استان به داوران لیگ یک  گفت مطمئنا در برنامه‌های آتی و مستمر برای تمام داورانمان امکانات و شرایط را فراهم می‌کنیم تا باز هم شاهد اتفاقات خوبی در سطح کشور  باشیم. ما میتوانیم در سایه برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از متد های روز و استانداردها شاهد ترقی مضاعف داورانمان در عرصه کشوری و بین المللی باشیم

نجفی در  بخش پایانی افزود :  از کمیته داوران و مدرسین این دوره و تمام عزیزان پیشکسوت  ،داوران و هیات  زحمتکش دشتستان  به ویژه جانب زاهدی فرد یکی از سرمایه های داوری کشور و استان کمال تشکر را دارم که با جان و دل این دوره را برگزار کردند  .

در پایان مراسم از آقایان عبد الهی و توسلی دو داور منتخب نخبه استان و پیشکسوت داوری آقای استاد زاده تقدیر و تشکر ویژه بعمل آمد .

لازم به ذکر میباشد که این دوره با حضور ۲۰ داور فعال استان که در مسابقات کشوری حضور دارند ، به مدت ۳ روز به صورت تئوری و عملی برگزار گردید. در این اردو آزمون های جسمانی ، قوانین فوتبال و ویدیو تست از داوران شرکت کننده اخذ شد و در کنار برنامه های آموزشی برنامه های تفریحی و فرهنگی نیر برای داوران در نظر گرفته شد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.